Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

lekkersingle.nl

Gestart door Jovi_Hobbes, november 22, 2005, 12:58:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik heb een  berichtje op het forum van www.lekkersingle.nl gezet. Dat is een initiatief van de Volkskrant. Het leek me een goed forum om aseksualiteit op onder de aandacht te brengen. Het enige vervelende is dat het forum erg langzaam werkt. Er zit een moderator tussen die eerst alles goed moet keuren voordat het wordt geplaats. Ik heb dan ook al dit weekend het berichtje gestuurd en vanochtend zag ik hem eindelijk staan. Nog geen reacties maar wel mensen die het gelezen hebben.
http://forum.volkskrant.nl/forum/postlist.php?Cat=&Board=VKSSAlgemeen

Overigens sluit ik me wat dit betreft aan bij TBW. Het gaat mij er niet om dat er daar een hele discussie wordt gestart, maar juist dat mensen ons forum bezoeken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

tof dat je daar een berichtje gepost hebt, Jovi Hobbes!  :klap:

Ereinion

Goed gedaan!!!  :klap:

Meer zichtbaarheid, Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Jovi_Hobbes

Het is wel een beetje een slecht forum hoor! Eerst doen ze er drie dagen over om mijn bericht te plaatsen  :( en nu is het forum down  :78:
Dat laatste gebeurt hier nooit! ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Bij mij wil de pagina niet laden :'(. Heb je al reacties gehad?

Jovi_Hobbes

Bij mij laadt hij ook nog steeds niet. Het lijkt wel of ze op dat forum van de ene storing in de andere vallen. Tussen alle storingen door heb ik wel gezien dat het bericht 21 keer was gelezen, maar reacties waren er nog niet. Het is dan ook al een week geleden dat het forum voor het laatst wel werkte.  :banghead:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?