Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

and the beat goes on...and the visibility too...

Gestart door myra, november 23, 2005, 07:45:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Heb nog wat aan introductie gedaan op www.belg.be/forum en www.jouwforum.nl, beiden onder de rubriek relaties.

Dank zij google vind je nogal wat forums :)

Ereinion

Het wordt steeds warmer in de schijnwerpers!!!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

He, ik zag net dat vorig jaar ook een onderwerp op jouwforum.nl was over aseksualiteit. Daar reageerden een paar op dat ze het ook zijn. Misschien komen ze door jou nu wel hier naar toe, Myra!

http://www.jouwforum.nl/forum/index.php?topic=3246.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

da's een aangename verrassing!

voorlopig hebben onze introducties wel nog geen nieuwe leden opgeleverd. Benieuwd of dit eens gaat veranderen.

Sammy

Allemaal aseksuele exhibitionisten hier!

Oftewel axhibitionisten..

:D

myra

#5
mmm... in Jouwforum.nl mag je blijkbaar geen links plaatsen. Ze hebben de links dus verwijderd...strange. Wat kan daar nu zo mis mee zijn?

Ereinion

Ze weten nu in ieder geval dat het forum bestaat, op google zijn we vrij makkelijk te vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

http://www.jouwforum.nl/forum/index.php?topic=5198.0

Vooral onwetende reacties op dit forum. Bepaalde mensen mogen zich voor mijn part eens doodseksen.  :banghead: Sorry Ik ben een beetje slecht gezind.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Jezus Christus wat een nozems...

Ik zou m'n boeltje daar al lang gepakt hebben, Myra...

Ereinion

Maar als je weggaat snappen ze het nooit en blijven ze het raar vinden. Hoewel, sommigen blijven het waarschijnlijk wel raar vinden, hoe goed je ook je best doet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Het irriteert mij echt mateloos dat die mensen maar blijven doordrammen over mijn relatie. De enige die dat wat moet kunnen schelen is mijn vriend toch? Hoe ze kunnen doorzagen over zoenen etc.. pfff... Ik pak nu wel degelijk mijn boeltje!  :wave:

TBW

Citaat van: Ereinion op november 25, 2005, 06:39:06 PM
Maar als je weggaat snappen ze het nooit en blijven ze het raar vinden. Hoewel, sommigen blijven het waarschijnlijk wel raar vinden, hoe goed je ook je best doet.

Sommige mensen (lees: achtergestelde mensen) snappen nooit iets en blijven alles raar vinden. Zoals je zelf aanvult...

Myra, welke filosoof zei nu ook al weer dat praten met lagere levensvormen leidt tot niets?

:schater:

myra

Citaat van: TheBlackWatch op november 25, 2005, 06:45:40 PM
[
Myra, welke filosoof zei nu ook al weer dat praten met lagere levensvormen leidt tot niets?

:schater:

Geen filosoof die me vertrouwd is vrees ik  :-[. Kun je mij wat bijscholen? Hij had in elk geval gelijk.