Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Goed Gevoel

Gestart door Zonnekind, januari 09, 2008, 07:01:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Zeker!
Natuurlijk kende ik je verhaal al van wat je hier verteld hebt, maar ik vind het echt heel mooi verwoord en alles zo op een rijtje te zien greep mij eigenlijk ook wel een beetje aan. Ik denk dat het goed is dat aseksualiteit ook eens op deze manier naar buiten komt. Echt knap dat je zo open hebt durven zijn  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik heb het zo niet verteld hoor, de journaliste heeft er een mooi verhaal van gemaakt.
Ik moet eerlijk zeggen, ik had na het interview een heel slecht gevoel, ik zag de tekst helemaal niet goed komen. Maar ik vind hem nu wel mooi.

Ik kan er wel heel open over praten, dat weten jullie ook :D En ben het ondertussen ook al wat gewoon om het tegen vreemden te vertellen he ;) (Open en Bloot, De laatste show, ...)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Fijn dat je er zelf ook blij mee bent.
Overigens heb je inderdaad heel positieve dingen over het forum gezegd. Hopelijk helpt dat twijfelaars om toch eens te komen kijken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ja ze heeft het knap samengevat. Het zou mij wel aanspreken denk ik om te komen kijken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Volgens mij hebben we je nog niet eens een  :visibility: gegeven en die heb je natuurlijk wel verdiend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik had dat ook toen ik (ook telefonisch) geïnterviewd werd. Ik zat alleen maar te hakkelen en gebruikte steeds hetzelfde stopwoordje..... Maar heb je ook al meegewerkt aan de Laatste Show? Dat ging je toch uiteindelijk niet doen? (ik lijd aan ernstige vergeetachtigheid geloof ik...)

En natuurlijk:  :visibility: !
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Dit interview heb ik persoonlijk gedaan. Voor de laatste show heb ik telefonisch een interview gedaan. Ik wou niet op tv komen maar ik wou er wel aan meewerken. Blijkbaar heeft Kitteleentje nu toch ook afgezegd dus ik hoop dat er toch iemand is die op tv durft komen!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Nog een  :visibility: dus!  :klap:
Er waren ineens zoveel verzoeken tot medewerking, ik kon het niet goed bijhouden.... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Hey Zonnekind,

zou je mij de tekst ook eens kunnen doorsturen, als dat gaat?

Mercikes!  :pinguin:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Zonnekind, ik heb er een GOED GEVOEL over, dat je dit goed gedaan hebt. :klap: :visibility:

myra

Heb zopas de bewuste Goed Gevoel gekocht (ik die een vrouwenblad koop, dat mag in het Guiness Book of Records)  en ik moet ook zeggen dat een goed te lezen tekst is geworden. Goed gedaan, Zonnekind.  :visibility:


Ienepien

Stond er ook een foto bij? :-\

myra

nee, het was een artikel zonder foto

Zonnekind

Fijn dat je het ook goed vond! :klap:
Er staat echt een goed duidelijk apart stukje over het forum in. Echt super goed gedaan. (Niet van mij maar van de journaliste! :visibility:) :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.