Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Titels???

Gestart door Dutchangel, januari 22, 2008, 03:38:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchangel

In de wetenschap dat er geen domme vragen bestaan... ik waag het erop  :pinguin: hoe en wie bepaalt er wie 'junior member', 'newbie' etc etc is? Het aantal bezoekjes of berichtjes?

petra1963

Die titels worden automatisch gemaakt op basis van het aantal postjes dat je hebt gemaakt. Ooit heeft iemand dat ingesteld voor het hele AVEN- forum. Het is mij wel een keer nauwkeuriger uitgelegd, maar ja.. ik en techniek.. :-\ Er schijnt ook een manier te zijn om alle titels die je zou kunnen krijgen alvast te zien.. maar ik weet ook niet meer hoe je daar nu komt. Dus hopelijk kunnen andere forum- leden je verder wegwijs helpen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

WE hebben ze ooit eens op een rijtje gezet in een onderwerp, maar ik moet even heel hard gaan zoeken waar ook alweer.
Maar goed, je "rang" is dus inderdaad afhankelijk van het aantal berichtjes.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Gevonden!
http://asexuality.org/du/index.php?topic=406.0
Zie de 6e reactie (van Myra) daar heb je de hele lijst. Ook interessant voor Sismo, ze is al op de helft. De titels houden op bij de 14.000 berichtjes  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

geen paniek sismo, je moet nog veel posten vooraleer je aan 14000 zit. ;D

Ik veronderstel dat je dan gewoon je laatste titel blijft behouden...

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Of we bedenken nieuwe.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Kijkt er nog wel eens iemand op het engelse AVEN? Want daar hadden jullie die namen toch vandaan?
Is daar al iemand in de bovenste regionen? :-\

Ereinion

Er was daar toen wel iemand, maar dat is al twee jaar geleden. Dus misschien hebben ze al weer nieuwe verzonnen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, laten we dan gewoon nieuwe namen bedenken !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

We schrijven gewoon een wedstrijd uit.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rush`

Wie 14.000 berichten haalt mag in ieder geval bij mij op de koffie komen, knutsel ik nog wel een oorkonde in elkaar ook.

Iets vanneh: Gods AVENue?
The circle is through the looking glass

Sismo

Word je dan goddelijk?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.