Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Traag en uitloggen?

Gestart door Zonnekind, februari 11, 2008, 02:13:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Wat gebeurt er hier op het forum? Ligt het aan mij of is er iets mis met het forum? Alles gaat bij mij ineens zo traag, het forum slaagt ook soms gewoon vast, dan moet ik terug opnieuw beginnen. En nu kwam er ineens bij mij op: welkom gast, wil je inloggen? Ik klik op inloggen en dan was ik weer gewoon aangemeld als Zonnekind nog voor ik mij heb kunnen inloggen... :banghead: Ik word er gek van!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik vind hem ook traag, maar dacht dat het aan onze computer lag. Ik heb echter geen problemen met in- of uitloggen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Er was ergens een storing volgens mij. Rond 17 uur wilde ik de site openen en dat lukte niet, ook het Engelstalige forum was niet bereikbaar. Nu weer wel en het werkt ook goed, dus wsl. is, wat er ook was, opgelost!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik heb er geen last van (gehad). ;)

Ereinion

Nu werkt alles weer lekker snel.
Het heeft inderdaad wel vaker met het engelse Aven te maken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Heee... ik heb hier daarstraks een berichtje geplaatst en dat is gewoon weg?!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 ???

Weet je zeker dat je wel op verzenden hebt gedrukt? (dat had ik laatst zelf namelijk. En dat was nog wel een postje waarin ik je een stukje  :cake: gaf)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 ??? Ik dacht van wel...

Ik had opgeschreven dat ik ook problemen had rond 17u om op het forum te komen maar dat het nu precies allemaal terug vlot gaat. En nu ga ik heel nadrukkelijk op verzenden drukken ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op februari 11, 2008, 10:02:16 PM
??? Ik dacht van wel...

Ik had opgeschreven dat ik ook problemen had rond 17u om op het forum te komen maar dat het nu precies allemaal terug vlot gaat. En nu ga ik heel nadrukkelijk op verzenden drukken ;D

En het staat er!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :klap:

(Ik moet eens terug wat minder gaan posten, ik wil voor altijd een A-phrodite blijven)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Nee hoor, dat hoeft niet. Je zet het gewoon onder je avatar. Net zoals Jovi deed met de Samoerai.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Sismo op februari 11, 2008, 06:47:53 PM
Er was ergens een storing volgens mij. Rond 17 uur wilde ik de site openen en dat lukte niet, ook het Engelstalige forum was niet bereikbaar. Nu weer wel en het werkt ook goed, dus wsl. is, wat er ook was, opgelost!  :D

Ik merkte het ook ! Ik snapte het niet. En heb het later maar weer eens geprobeerd. En toen werkte het (gelukkig) weer wel ! En nu nog steeds.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rush`

Nooit geen problemen gehad, KPN for the win!
The circle is through the looking glass

pinky

Hoi Mensen,

Even dit topic weer nieuw leven inblazen. Ik heb de laatste week regelmatig dat het een paar minuten duurt om de site te laden en een paar minuten duurt om een topic te laden. Nou, in die tijd heb ik het al opgegeven en ga ik maar wat anders doen, want zo wordt posten natuurlijk een wel heel tijdrovende bezigheid. Vandaag doet ie het gelukkig weer perfect, maar goed, ik vroeg me af of iemand anders dat probleem misschieen ook heeft of had?