Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verschil?

Gestart door TBW, november 26, 2005, 11:05:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Sorry, het komt door mijn achtergesteldheid, ongetwijfeld, maar kan iemand me eens duidelijk uitleggen wat het verschil vormt tussen Buiten - A - ards en Onzin?

Want volgens mij zijn buitenaardse zaken onzin, gezien de bedoeling van het forum...  ???

myra

ja ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Ik dacht dat Onzin meer voor humor bedoeld en buiten-a-ards meer om het even wat te bespreken (maar wel de ernstigere dingen). Maar k ben ook ni zeker.

TBW

Maarrrr, gezien de topics dat er nu staan? Evolueren we toch meer in de richting van een melt-together...

:-\ Stelde me gewoon de vraag...

Ereinion

Buiten-A-ards is toegevoegd voor de meer serieuzere dingen die niet over aseksualiteit gaan. Onzin is meer voor spelletjes en grapjes. (Vind ik) Sammy vroeg om een 'rest-fractie', vandaar dat ik die heb toegevoegd. Maar misschien is de naam te verwarrend? Voel je vrij om hem te veranderen. ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ok :) Zullen we de serieuze onderwerpen bij onzin dan maar naar buitenaards verplaatsen?

TBW

Sorry dat ik het zeg, maar ik zie noch bij't een, noch bij't ander serieuze onderwerpen staan.

Ereinion

serieuzere,het kunnen zware onderwerpen zijn maar het hoeft niet.
Maar op dit moment zit er niet zo'n groot verschil in iid. Als je op het engelse AVEN kijkt vind ik het wel een logische onderverdeling. En ik vind het ook wel nuttig om een plaats te hebben voor de dingen die niet over aseksualiteit gaan. Als je dan een keer ergens mee zit of iets hebt meegemaakt, kun je dat ook op dit forum kwijt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

nu ja, je hebt echte funtopics daar he, zoals over de afkortingen, maar bv de topic over hobbies, over werk, over drankgebruik of over de literatuursite, hoort die niet meer thuis bij buitenaards?

Ik vind ook niet dat serieuze onderwerpen perse over Dutroux of over de holocaust moeten gaan.  ;)

Ereinion

Dat denk ik ook, Myra!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

dan zal ik de meer 'serieuze' eens verplaatsen :)

TBW

Ik vind literatuur even grote onzin dan Dutroux.

Enfin, soit, we verschillen van mening... Laten we alles onaangeraakt laten, maar vanaf nu toch wel een duidelijke scheiding houden.

Want het topic "sneeuw" is zowel serieus als niet-serieus, zoals de meeste topics trouwens...  :-\

:wave:

myra

hmm ja, als we erover gaan discussieren wat serieus is en wat niet, dan gaan we in een serieuze discussie verzeild geraken. :rollol:

ok, we laten het dan maar zo, en houden er in de toekomst rekening mee.

TBW


Ereinion

We zijn gewoon positieve mensen die overal een vrolijke draai aan geven.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.