Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanpassingen forum

Gestart door bebe, maart 23, 2008, 09:49:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Maar als het echt zó privé is, dan bespreek je dat toch via pm en niet op een afgesloten board?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

klopt, dat is nog meer prive.
Maar dat is minder praktisch, en wat is er mis met een privé-bord als er mensen zijn die het willen? Openheid is belangrijk, maar er wordt hier op alle boards al heel openlijk gesproken, dus dat is geen probleem bij AVEN.

Ereinion

Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Ik ga het even regelen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

hee! er is een privédeel  ;D
Ik denk niet dat dit gesprek zo prive is dta het daar heen moet, of wel?

pinky

Mwah, denk dat dit wel gewoon hier kan blijven staan!  :schater:

Sam

Wat ik eigenlijk veel lastiger vind dan het ontbreken van een privé forum (dat maakt me niet zoveel uit) is de zichtbaarheid van alles wat de leden doen. Je kunt precies zien wie waar wat bekijkt. Dat is wel ERG open. Meestal maakt dat niet uit, maar soms wel. Toen ik bijvoorbeeld dat topic over fetish zag wou ik het best lezen, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar dacht ook 'ja, maar iedereen ziet dat ik het lees, en wat denken ze dan?'. Dat vind ik veel vervelender dan honderd meelezende gasten.

Ienepien

Waarom dan? Alles wat hier ooit geschreven is, is toch nuttig voor iedereen? Zo heb ik ook het hele forum doorgespit.
En af en toe kom ik nog wel eens iets tegen, wat ik nog niet gelezen had.
En daar neem ik dan rustig de tijd voor. Is toch niks mis mee?
Het heeft toch allemaal raakvlakken met asexualiteit, dus wellicht belangrijk, ook voor jou. Misschien staat er ergens (al is het maar één zinnetje) waardoor er bij jou weer een stukje van je puzzel op z'n plaats valt. Nou, dat is dan toch mooi meegenomen?
Hier zal niemand je er op veroordelen wat je leest, waar je wel, of waar je niet op reageert. :knuffel:

Ereinion

Sam, je zou ergens moeten kunnen instellen dat je je wilt verbergen. Dan kan niemand zien wat je leest. Ik kwam er alleen niet helemaal achter hoe dat gaat. Je kunt in je profiel bij 'accountgerelateerde instellingen' aan- of uitvinken of je andere gebruikers je online-status wilt tonen. Misschien dat dat is wat ik bedoelde. Anders zou je Chibi even een pm moeten sturen, want ik denk dat hij anders wel zou weten wat je moet doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik dacht ook dat alleen leden dat kunnen, gasten kunnen niet zien wat de anderen aan het doen zijn.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Maar gasten kunnen wél verborgen dingen doen. Het staat er regelmatig. Of: onbekende actie. Staat er ook wel eens. Hoe kan dat dan?

Sam

ha, gelukt. Het staat wel wat minder open: 2 leden (1 verborgen), maar mensen hoeven wat mij betreft niet te zien wat ik per minuut precies doe.

Ereinion

Ik vind het soms trouwens wel handig dat ik het kan zien. Dan heb ik een reactie geschreven en weet ik dat die ander ook online is en kijk ik of die ander reageert. Dan wacht ik dat nog even af en anders ga ik naar bed, bijvoorbeeld.


Sam, je beseft toch wel dat we nu nog steeds door hebben dat jij het bent? Of staat er helemaal niet achter wat je aan het doen bent? Trouwens, ik kan je gewoon zien, maar misschien komt dat omdat ik admin ben? Je naam is wel cursief...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ze is nu offline, dus ik kan het niet testen. Maar ik zal het eens in de gaten houden. ;)

Sam

Mensen mogen best zien dat ik online ben, dus als jullie steeds door hebben dat ik het ben scheelt dat me niks. Wat ik vervelend vond was dat mensen precies konden zien welke topics ik lees, op welk moment. Waarom moeten mensen dat weten? Is er niemand anders die dat wel erg veel informatie vind?