Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

inloggen

Gestart door Knoddepropje, december 04, 2005, 08:49:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Hoi hoi!
Kan iemand even kort en duidelijk uitleggen hoe in te loggen hier?
mijn computer onthoud het gewoon, dus ik hoef niet in te loggen, maar 1 van onze nieuwe leden heeft er wat problemen mee. Ze wil wel posten, maar t lukt haar niet. En ik weet niet hoe ik het haar uit moet leggen.... :-[

ChibiFirli

#1
In het veld dat met rood is onderstreept vul je je naam in, in het blauwe je paswoord ^_^. In het dingetje ernaast waarin blijvend staat, kan je selecteren hoe lang je ingelogd blijft.

Ik weet niet of het forum inloggen zonder cookies ondersteund. Zal ik zo ff testen.

Als inloggen fouten geeft zoals loginnaam bestaat niet, moet je je eerst nog registeren. Je ziet de zin "Welkom Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Klik op registreren en dan krijg je normaal volgend venster:


Dat vul je dan gewoon in en je bent geregistreerd ^_^. Krijg je normaal een mailtje toegestuurd om je welkom te heten en zo ^_^ en mss met een link om op te klikken (weet ik niet zeker :P). En dan moet je natuurlijk ook nog inloggen ;D.

klik op afbeeldingen om ze in groter formaat te zien ^_^

Edit:
Inloggen met cookies af blijkt ook te werken (auto-inloggen dan wel niet, is vrij onmogelijk denk ik ^_^). Krijg je zo'n luek lang adres in je browser bovenaan: http://asexuality.org/du/index.php?PHPSESSID=5654ef486a46b57c68f86&action=post;msg=1720;topic=139.0;sesc=684ef767bc8686ff8868a6587
nummertjes kunnen verschillen ^_^, voor veiligheidsreden heb ik er trouwens enkele veranderd ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Dank je wel Chibi!
T gaat om iemand die zich al wel geregistreerd had....
alleeen steeds als ze inlogt en iets wil schrijven moet ze daarna wéér inloggen en tja, dan is het schrijfsel blijkbaar weg???
Ik snap er niks van iig, blij dat t bij mij gewoon doet wat t moet doen :D

ChibiFirli

Weet je toevallig ook welk lid? Of blijft het lid liever onbekend?

Dan kan ik de foutlogbestanden eens bekijken om te zien of ik meer te weten kan komen ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Ik heb gevraagd of ze misschien niet durfde te posten.... Dat was niet het geval zei ze, dus ik vermoed dat t geen kwaad kan.....
t Is Indira

ChibiFirli

De info tot nu toe, de logbestanden registreren wel dat ze ingelogd is geweest, maar ze registreren niet dat ze pogingen heeft ondernomen. Ik neem aan dat ze dat natuurlijk wel heeft gedaan (anders zou ze niet kunnen weten dat het mislukt ;D). Dus nu nog uitzoeken wat er misloopt >_> :P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Is het nog niet gelukt?  :-\
Hebben de andere nieuwe leden hier misschien ook last van?
Ik las net wel op het andere forum, dat Indira daar ook problemen had met inloggen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

soms raak ik niet van de eerste keer ingelogd, dan krijg ik een boodschap dat mijn paswoord fout is, maar als ik het nog eens probeer lukt het meestal wel.

Ereinion

Bestaat het probleem nog steeds?

Ik heb er zelf nooit problemen mee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik weet het niet. Ik heb ook nooit problemen, maar hoor persoonlijk ook niets meer van indira. Ik denk dus dat het probleem ondertussen ergens anders ligt..... :-X