Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hardlopen

Gestart door Ienepien, mei 12, 2008, 10:35:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


Sismo

Nee, gewoon een belabberde conditie... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


petra1963

Daarom staan die schoenen in de kast !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Hahaha, nou ja...ik vraag me ineens of hoe groot dat perk eigenlijk is...  ;)

Ereinion

Ik heb wel een schema voor je, Sismo. In het begin loop je 8 minuten hard (klinkt weinig, maar is voor een beginner toch best zwaar), met pauzes tussendoor en dat bouw je op naar twee keer 27 minuten met een pauze van 5 minuten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Start to run? Ik heb ook nog ergens een schema'tje liggen... ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

 :D Jullie hebben allemaal goede adviezen! Lopen jullie zelf ook?  ;D
Gisteren wilde ik eigenlijk alleen maar een beetje frustratie eruit lopen, ik denk dat ik maar beter weer ga zwemmen, dat gaat me een stuk beter af!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Je moet vooral doen, waar je jezelf goed bij voelt. En wat je leuk vindt.
Anders hou je het niet vol. Lopen is voor jou waarschijnlijk niet dé manier. :-\

Sismo

Nee, dat wist ik ook wel al, maar ik moest gisteren even.... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, ik loop ook. Maar ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk. Wel is het erg gezellig om samen met mijn broer te lopen. Vorige week ging erg slecht en daarom vandaag ook maar gelopen (in mijn eentje), maar ook dat ging niet goed. Daar baal ik wel van, enkele weken geleden zat ik op 2 keer 27 minuten en nu kan ik niet eens 20 minuten achter elkaar volhouden. En ik heb geen idee waar het van komt. Zal wel een tijdelijke dip in mijn conditie zijn, ik heb de laatste weken een stukje minder gedaan dan anders. Maar dat het zo snel afneemt walt me toch wel heel erg tegen, mijn broer doet nog veel minder. En die heeft nergens last van.  :geezer:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citeermijn broer doet nog veel minder. En die heeft nergens last van.
Dat zou niet moeten mogen!  :flic: :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nou, hardlopen doe ik dus niet meer. Ik ben nog steeds niet 100% hersteld van mijn "blessure". Ik moet nu dus eigenlijk wel op zoek naar een nieuwe sport...

Ereinion, dat je minder conditie lijkt te hebben kan ook aan het weer liggen. Met warm en droog weer zit er veel minder zuurstof in de lucht. De ideale hardloop omstandigheden zijn koud + regen. Nou ja, ideaal... in ieder geval wel voor de beste prestaties  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :D dank je, nu voel ik me een stuk beter.

(maar waarom heeft mijn broer er dan geen last van?  :-\ )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.