Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hardlopen

Gestart door Ienepien, mei 12, 2008, 10:35:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Die had toch niet meegelopen die ene keer?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Vandaag niet, maar vorige week wel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Tja...hij was net terug uit de Himalaya?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 ???

Nee, hij had een feestweek achter de rug, dus ik denk dat ik de volgende keer ook maar aan het bier ga, misschien helpt dat.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Even ter verduidelijking: als je op grote hoogte bent geweest, heb je meer rode bloedlichaampjes aangemaakt, die meer zuurstof kunnen bevatten, waardoor je als je net terug bent in Nederland (een héél stuk lager dus), je meer energie hebt.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dat zal het zijn! Ik zal eens kijken of de plaats waar hij woont hoger ligt dan Borne.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Twee letters goed!  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dát zal het zijn!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Misschien is veel bier en gebrek aan slaap wel de ideale voorbereiding voor hardlopen !  :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Soweiso hebben mannen toch van nature meer spieren en een betere conditie? Dus dat zal ook meespelen!

petra1963

Nou, wel meer spieren, maar niet per se een betere conditie !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

En het ligt er natuurlijk ook aan hoe die spieren ontwikkeld zijn.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ja hoor, heb ik weer een topic op mijn naam staan. Je doet het er gewoon om, hè. >:D

Sismo

 :78: En mijn trots is verdwenen... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-