Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Virus

Gestart door Knoddepropje, december 21, 2005, 10:10:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Exuses voor je slapeloosheid Ereinion. Maar ik dacht beter te waarschuwen dat t zou kunnen gebeuren dan jullie dagen in onzekerheid te laten zitten waar ik toch zat :-\ Dat leek me ook maar niks. Ik zag de zoekacties al van start gaan en wilde jullie dat niet aandoen ;D

ChibiFirli

Nu, om ff verder te gaan met het virus ^_^. Er worden blijkbaar geen ongeoorloofde programma's meer gestart bij het opstarten van je computer (tenzij ze zich in een ander programma genest hebben, maar dat kunnen we nogal moeilijk uitvinden). Ik denk dat er ofwel ergens gewoon een rest van het virus slecht verwijderd is en dat de scanner daarop reageert, ofwel is het gewoon een foutje in de virusscanner >_>.

Mogelijke dingen die je kan doen:
- je computer scannen met een andere virusscanner
- McAffee herinstalleren en zien of het dan de fout nog geeft
- als je echt ver wil gaan, kan je ook nog snel ff een firewall installeren, alles toegang tot internet laten vragen, en zien of er iets raars zoals een virus dat ook probeert (gezien virussen zich meestal proberen te verspreiden doen ze dat ;D)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

 ;D

En  :klap: voor ChibiFirli
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik weet niet wat er hier allemaal gebeurt met dat stomme ding. Nu blijven die virusmeldingen weg, maar maakt ie allemaal rare illegale bewerkingen aan na het opstarten.... Zwarte vensters met niks erin. Die moet ik dan samen met een hoop waarschuwingen gaan afsluiten en dan kan het computeren eindelijk beginnen.
Ik hoop dat ik vlug geld genoeg heb voor een nieuwe pc.... Met een nieuwe legale virusscanner en firewall....

Dank je wel iedereen voor het bezorgd zijn ;D

Jovi_Hobbes

Laten we een actie beginnen: "Help Knoddepropje's pc de winter door!"
Stort nu op giro 555 van de samenwerkende hulporganisaties  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

 :rollol: :schater:
ik heb wel een ander rekeningnummer ;D dan weet ik zeker dat t naar mijn pc gaat :D

Knoddepropje

IK HEB EEN NIEUWE PC BESTELD!!!!!!!!!  :D :D :D
Over zo'n anderha;ve maand zou ik m thuis moeten krijgen, en dan zou alles hier weer vlekkeloos moeten kunnen verlopen :D

Jovi_Hobbes

 :klap:

(fluistert: zullen we die donaties dan maar onderling verdelen?  >:D )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Donaties blijven welkom hoor ;D (Ik had t gesmiespel lekker gehoord >:D)

Jovi_Hobbes

 :o o nee, betrapt!  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?