Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Problemen omstreeks 9:00 's avonds op 27/10?

Gestart door ChibiFirli, oktober 27, 2008, 11:15:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Iemand iets gemerkt?

Ik heb een paar automatische mails van het forum gekregen die een fout in de database vermelden, maar niet meer info geven. Dus wil ik ff controleren of er iemand iets gemerkt heeft.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Gabrielle

Ik weet niet hoe laat het toen was, maar ik kreeg daarstraks wel een melding dat de pagina niet beschikbaar was.  ???

Ienepien

Ik was er pas rond een uur of 22.00, en heb niks gemerkt. :-\

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Oki, des te beter dat er niet veel van gemerkt is. Het kan best samenvallen met wat Gabrielle gemerkt heeft. In ieder geval is het opgelost zonder een probleem ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Mooi!
Lust je een stukje  :cake: voor je 'harde' werk?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ienepien

Je komt niet zo vaak, dus hier eentje van mij.  :cake:

pinky

Ja van mij ook!  :cake:

PS: Ienepien, je bent officieel een jabberbox!

Ienepien

Was ik al effe, hoor Pinky.
En dat is kletskous in het Amerikaans, zegt Peter. ;D

* Ienepien vindt zichzelf helemáál geen kletskous. :P


Ienepien


pinky

Je zou voor de grap eens moeten kijken hoe lang jij lid bent, hoe lang ik lid ben en dan naar mijn en jouw postjes. Daarna moet je je bedenken dat mensen mij een kletskous noemen. Zoals mijn moeder, mijn vriend, mijn vriendinnen, mijn klasgenoten, mijn leraren.

En durf dan NOG maar eens te zeggen dat het niet klopt...  ;D

Ienepien