Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

introvert/extravert?

Gestart door myra, november 09, 2008, 09:38:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

myra

Ik dacht eigenlijk dat ik hier al eens jaren geleden een poll over gemaakt had, maar vind hem nu niet meer terug...Mss met die forumproblemen van enkele jaren terug...Maar goed, hier is een nieuwe :)

Sismo

Ik geloof ook dat we deze poll al eens hadden, maar bij deze mijn stem!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Het lijkt me nu al duidelijk, wat de uitslag zal zijn. ;D

Ereinion

Gestemt! Ik kon niet kiezen.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Dat antwoord past ook beter bij jou. :klap:

Ereinion

En bij nog iemand, blijkbaar!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik weet ook zeker dat we het hier eerder over hebben gehad, maar zo'n nieuwe poll kan geen kwaad. Eens zien wat de uitslag nu zal worden. Ik heb (natuurlijk) introvert gekozen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Gabrielle

Ik zit ook wat tussen de twee in. Vroeger was het duidelijk introvert, maar naarmate ik mezelf beter ben gaan leren kennen, durf ik beter naar mensen toestappen. Het heeft ook met assertiviteit en zelfaanvaarding te maken denk ik.
Wat hierbij ook veel geholpen heeft, is als vrijwilliger opkomen voor een 'goede zaak', waar je zelf volledig achterstaat ::).

petra1963

Citaat van: Ereinion op november 09, 2008, 02:43:49 PM
En bij nog iemand, blijkbaar!  :D

Ja, dat was ik. Ik kan heel uitgelaten zijn en extravert, maar houd ook veel van stilte en rust. En ben dan zelf ook stil, en vind het dan genoeg om naar anderen te luisteren.  Dus ja, ik kon ook niet kiezen !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Dat maakt de stand wél bijna gelijk. 4 tegen 3. Dus? :-\

Sismo

CiteerDat maakt de stand wél bijna gelijk. 4 tegen 3. Dus?
Nog niks!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zanskar

5 tegen 3!
Ik ben ook eerder introvert.
See things as they are and let things go as they go...

Sismo

Wow, mooie avatar, Zanskar (nu ik eraan denk, dat ligt in Tibet, toch?)  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)