Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

introvert/extravert?

Gestart door myra, november 09, 2008, 09:38:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rhapsody

Ik ben ook introvert.

Maar ben niet bang om soms wel naar mensen toe te stappen, maar dat hangt er erg vanaf.. ik geef er wel altijd een voorkeur aan om mezelf op de achtergrond te houden. Dat vind ik wel zo veilig, dat past ook bij mijn aard.

pinky

Ik stap redelijk makkelijk op mensen af als we in een vaststaande groep zitten. Minder snel op straat ofzo. Ik kan daarbij ook heel stil en rustig zijn. Dus ook ik zit e rlekker tussenin...

Jovi_Hobbes

Het lijkt erop dat we erg verlegen extraverten op het forum hebben, ze durven er niet voor uit te komen. Of zouden er gewoon geen extraverte leden zijn? Ik had wel enigszins verwacht dat er misschien meer introverte mensen zouden zijn, maar helemaal geen extraverten tot nu toe is wel opmerkelijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Tsja, ik kan heel extravert zijn, maar ook heel erg afwachtend. Ik denk dat anderen mij wel als extravert zouden bestempelen, maar dat zijn dan vooral bekenden. In nieuwe situaties ben ik vaak toch heel anders. Het ligt er dus maar net aan aan wie je het vraagt. Iemand die ik al lange tijd ken of iemand die ik pas ken...

Brummetje

Ik heb ook gestemd, denk dat het voor sommige duidelijk is waar ik op gestemd  heb. :-\

Ben volgens mij de meest introverte persoon op deze aardkloot. :-X

Jovi_Hobbes

En ik maar denken dat ik dat was  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


sutoroberi_sheku

ben ook introvert, werk echter altijd in winkels e.d. na een tijd gaat de angst om mensen aan te spreken, voor een groot gedeelte, weg; maar dit
komt denk ik ook omdat je in een geheel nieuwe situatie bent terecht gekomen. maar mensen zo op straat aanspreken? nee.
heb wel altijd een heel eigen idee wat betreft mode, dus ik val altijd wel op. eigenlijk onbewust. wil het liefste de dingen dragen, die ik graag zou willen dragen, zonder dat iemand me dan aanstaart...maar ja, dat is natuurlijk wat teveel gevraagd haha!
en waarom ik altijd in winkels terecht kom?? geen idee. bedacht me net eigenlijk, dat ik misschien te introvert en verlegen ben, om bij een groot bedrijf of voor een andere functie een sollicitatie te doen. waarschijnlijk blijf ik daarom te lang bij één stom baantje hangen.
maar ach...ooit!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

Ja, ik ben ook nieuwsgierig wat je dan het liefst draagt.  :)

Ik kleed me altijd heel basic, neutraal, ik val niet op, maar kleed me ook niet saai. En draag altijd een paar velle sneakers, dat is het enige dat een beetje opvalt.

http://www.sneakerfiles.com/wp-content/uploads/2007/05/nike-dunk-japan-1.jpg onderste rij.  ;D

myra

dat zijn er mooie. Ik draag dat soort schoenen graag op het werk, zijn mooi en zitten ook heel gemakkelijk!

Rhapsody

Ze zitten inderdaad heerlijk. ;D
Ik heb tijdens mijn bezoek in Amerika 2 paar van dat soort Nikes gekocht. Daar waren ze maar 12,50,- hier zijn ze rond de 80,-. Maar hier meer keuze en zijn ze mooier, dat wel. Maar toch, 12,50 een koopje. ;D

petra1963

Dat zijn mooie, ja !

En 12,50 Euro voor een paar ? Dat is heel goedkoop !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody


petra1963

Dan vraag ik mij af waarom ze hier niet voor die prijs verkocht kunnen worden. Nou ja, ik vraag me wel meer dingen af. Soms is dat een vermoeiende gewoonte.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)