Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Iemand een probleem gehad?

Gestart door ChibiFirli, december 30, 2005, 04:38:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

De server heeft me laten weten dat er ergens iets is misgelopen met een opvraging van de database. Maar de foutboodschap was nogal leeg. Dus vraag ik gewoon ff of er iemand iets heeft gemerkt ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Nee, ik niet.

(hoewel toen ik net dit antwoord wilde posten, dat niet lukte. Ik kon helemaal niets meer op internet.  :) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Nee, daar heb ik dan weer geen problemen mee gehad gelukkig :D

Jovi_Hobbes

Ik heb gisteren wel een probleem gehad met uitloggen. Alles bleef hangen en het duurde heel lang voordat ik het forum eindelijk mocht verlaten, maar uiteindelijk is dat toch gelukt. Verder geen problemen gehad.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

#4
Dat is nieuw, JoviHobbes. Wanneer je eenmaal in onze greep bent, kom je er niet meer zo makkelijk uit.   >:D
*duivelse lach*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

ik log nooit uit..... Ik ben verslaafd ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op december 31, 2005, 11:55:26 AM
Dat is nieuw, JoviHobbes. Wanneer je eenmaal in onze greep bent, kom je er niet meer zo makkelijk uit. >:D
*duivelse lach*

Help!!! is dit dan toch een satanische sekte  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Oeps, nu heb je het geheim ontdekt...  :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 01, 2006, 02:16:43 PM
Citaat van: Ereinion op december 31, 2005, 11:55:26 AM
Dat is nieuw, JoviHobbes. Wanneer je eenmaal in onze greep bent, kom je er niet meer zo makkelijk uit. >:D
*duivelse lach*

Help!!! is dit dan toch een satanische sekte  :o
Nee joh ^_^, zet je hier ff lekker neer op dit altaar, dan haal ik je even iets "te drinken" ;D. Let niet te veel op de bloedvlekken, die zijn al opgedroogd dus worden je kleren niet vuil :).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :schater:

ChibiFirli is onze Opperpriester.

*buigt nederig*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Ik zie geen avatars, alleen prachtige witte kleine vierkantjes met rode kruisjes erin. Heeft dat mss te maken met het crashen van een en ander forum, of kan het aan mij liggen?

Knoddepropje

Nee, dat ligt niet aan jou temp. daar hebben we allemaal last van, t hele forum is ff weg geweest. En nou hebben sommige meer problemen dan anderen. Ik zie bijv bij sommige onderwerpen wel avatars, bij andere niet, ik ben wat knoppen kwijt, en kan geen foto's uploaden :banghead:
Ik hoop ernstig dat t nog in orde gaat komen :-\

Tempesta

Ok, weet ik dat het iig niet aan mij ligt, en dat ik alleen maar hoef af te wachten ;).