Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

websites voor aseksuelen

Gestart door myra, december 27, 2008, 10:43:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

contactsites :

www.asexualitic.com
https://www.platonicpartners.co.uk/platonic_love.php
www.platonischerelaties.com   nieuw
www.ace-book.net


verwante site  : http://www.celibrate.org/

een forum voor aseksuele lesbiënnes : http://z4.invisionfree.com/Asexual_Lesbians/index.php

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Moeite waard om eens naar te kijken... weet je of er al veel leden zijn op die datingsites?

myra

Ik ben er ook eventjes lid geweest, maar had er eigenlijk met niemand contact. En idd, bijna geen Nederlandstalige mensen. :-\

keltickitten

Citaat van: Evelyn Quinto™ op oktober 12, 2010, 11:00:22 PM
Ik heb ooit eens een account aangemaakt op die asexualitic site,
stonden wel amper mensen op van belgie of nederland.
Maar het ergste was wel dat ik werd lastig gevalle met een hoop privé berichten van mensen die volgens mij gezien niet asexueel waren.. of mij wouden bekeren of weet ik het. Was wel redelijk annoying

Toen iemand mij eens wou bekeren, vroeg ik hem ik hem dan ook de Bijbel mocht voorlezen en begon over het Evangelie. Gelukkig heb ik godsdienstlessen gehad op school en buiten het feit dat sommigen nu misschien gaan denken dat ik om religieuze redenen geen zin heb ik seks, ga ik er van uit, dat sommigen echt zo dom zijn mijn point niet begrepen te hebben.

_dystopian_

Citaat van: keltickitten op augustus 08, 2011, 10:13:30 PM
Toen iemand mij eens wou bekeren, vroeg ik hem ik hem dan ook de Bijbel mocht voorlezen en begon over het Evangelie. Gelukkig heb ik godsdienstlessen gehad op school en buiten het feit dat sommigen nu misschien gaan denken dat ik om religieuze redenen geen zin heb ik seks, ga ik er van uit, dat sommigen echt zo dom zijn mijn point niet begrepen te hebben.

Ik zou scientology kiezen dan... ik hou er nogal van om hun "geloof" uit te leggen aan mensen  :P

Ontopic: Bestaan er ook fora voor grey-asexies of niet? (ik zit tussen grey-a en aseksueel in denk ik, vandaar dat ik zulke verhalen is wil lezen).

Fricai

Ik snap de vraag niet precies.
Maar is er een subforum 'The Grey Area' op het engelse AVEN forum, dat vind je misschien interessant?

Jovi_Hobbes

Ik denk dat die aseksuele contactsites al zo kleinschalig zijn dat een aparte site voor Grey-A's al helemaal niet van de grond zou komen. Ik denk dat je andere Grey-A's wel op de aseksuele contactsites kunt vinden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Koffie

Ik be niet actief op de Engelse Avensite, maar ik weet wel dat ze daar een speciale gray-aria hebben. Van mezelf weet ik nog niet precies of ik echt aseksueel ben of toch een grey. Ik denk dat ik nog een relatie zou moeten hebben om dat na te gaan, maar kheb geen idee wie daarvoor nou es in aanmerking komt. ;)
Ik denk dat ik halfseksueel ben in elk geval, dat ik wel af en toe seks wil met iemand waarmee ik een relatie heb. Ook wel vanuit eigen behoefte. Dus ik zou zeggen: start een topic, stel je vragen. Er zijn er hier volgens mij meer.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

About Love


Imogen

Via Facebook (voor degene onder ons die daar aan doen) ben ik in contact gekomen met andere Aces uit voornamelijk Amerika via e groepen "Childfree and single by choice" en "Childfree Aces". Erg leuk om met hun in contact te komen en ervaringen uit te wisselen.
En berichten met elkaar te delen. Dat gaat op deze manier toch iets sneller dan via een forum. Maar een meeting houden wordt wat lastiger.
Voor wie interesse heeft, kan het opzoeken op Facebook en lid worden. Beide zijn besloten groepen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AniMeshorer

Ik ben als demiseksueel niet tegen seks, maar het hoeft voor mij zeker niet. Het is aan het meisje in kwestie om dat te beslissen. Ik vind het interessant dat je over "childfree by choice" spreekt. Je kan haast niet geloven hoeveel potentiële ontmoetingen met aangename meisjes ik ben misgelopen vanwege mijn wens om geen kinderen te hebben. En ik merk wel vaker dat als iemand in een profiel invult "misschien kinderwens" dat de kans groot is dat dat uiteindelijk "kinderwens" wordt. Een datingsite voor mensen die bewust kinderloos willen blijven, zou ik zeker aanmoedigen, maar ik heb geen idee of dit überhaupt bestaat.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Dutchamoeba

Dit is wat ik heb gevonden:

http://www.puzzele.com/datingsite/index.php?page=faq

Hoe serieus deze site is weet ik niet.

MarkA

Wow als dat echt is, is het wel de minst vriendelijke datingsite die ik ooit gezien heb. Ik zou maar oppassen met het achterlaten van je persoonlijke gegevens daar.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba

Dat gevoel heb ik ook. (Vandaar mijn eerdere opmerking: "Hoe serieus deze site is weet ik niet.") Helaas heb ik verder geen andere datingsites gevonden voor mensen die geen kinderen willen.