AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Oktober 18, 2019, 01:47:54                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: websites voor aseksuelen  (gelezen 11998 keer)
Imogen
Too Asexy for this Site

Ace and Awesome!

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 28, 2015, 06:22:55 »

Op Facebook heb je een besloten groep "Ace and Childfree". Is niet meteen een datingsite maar wel een hele leuke groep.

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"
Imogen
Too Asexy for this Site

Ace and Awesome!

« Antwoord #16 Gepost op: Juli 16, 2015, 08:15:55 »

Via Twitter las ik op het account van The Asexual Blog dat je je kon aanmelden voor een Ace Pen Pal. Het bleek een groot succes, uiteindelijk kwamen er meer dan 1700 aanmeldingen!! Die worden nu door moderators van het blog met elkaar gematched.
Als die verwerkt zijn dan komt er een nieuwe ronde en kun je je aanmelden om ook een Ace Pen Pal gematcht te krijgen, als je dat wilt. Het is denk ik vooral in Engelstalig sprekende landen, maar toch leuk om ervaringen uit te wisselen. Het contact gaat wel via de mail.

Meer info: http://theasexualityblog.tumblr.com/post/123059601841/ace-pen-pal-project-faq

Echt een super leuk initiatief! Ik ga me iig aanmelden zodra dat weer kan  Cheerleader

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"
Eliza Harmony
Amoeba
*

« Antwoord #17 Gepost op: Juli 18, 2015, 12:35:18 »

Via Twitter las ik op het account van The Asexual Blog dat je je kon aanmelden voor een Ace Pen Pal. Het bleek een groot succes, uiteindelijk kwamen er meer dan 1700 aanmeldingen!! Die worden nu door moderators van het blog met elkaar gematched.
Als die verwerkt zijn dan komt er een nieuwe ronde en kun je je aanmelden om ook een Ace Pen Pal gematcht te krijgen, als je dat wilt. Het is denk ik vooral in Engelstalig sprekende landen, maar toch leuk om ervaringen uit te wisselen. Het contact gaat wel via de mail.

Meer info: http://theasexualityblog.tumblr.com/post/123059601841/ace-pen-pal-project-faq

Echt een super leuk initiatief! Ik ga me iig aanmelden zodra dat weer kan  Cheerleader

Ik had het al voorbij zien komen en vind het echt een heel leuk initiatief. Heb nog overwogen om me ook aan te melden, maar was het al weer helemaal vergeten. Nu ik dit voorbij zie komen begint het weer te kriebelen. Volgende ronde misschien.

They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger
Imogen
Too Asexy for this Site

Ace and Awesome!

« Antwoord #18 Gepost op: Juli 21, 2015, 09:16:29 »

Gevonden via twitter:

http://www.whatisasexuality.com/intro/
In het Engels maar wel heel duidelijk.

Edewecht
Administrator
AVENistor

Martin, 1962

« Antwoord #19 Gepost op: Juli 21, 2015, 06:50:49 »

In het Engels maar wel heel duidelijk.

Inderdaad.

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)
SaxiePhone
Mega Mitosis
**

« Antwoord #20 Gepost op: Juli 31, 2015, 07:25:58 »

Wat een leuk initiatief en wat jammer dat er geen aanmeldingen meer mogelijk zijn. Ik ga me  ook aanmelden zodra dit weer mogelijk is.
« Laatste verandering: Augustus 01, 2015, 11:06:57 door SaxiePhone » Gelogd
_dystopian_
Amoeba Colony
*

« Antwoord #21 Gepost op: December 05, 2015, 11:34:54 »

Je hebt nu in België ook een aparte facebookgroep van Belgische Aces, inmiddels toch ook al een 70tal leden:
https://www.facebook.com/groups/394057380799316
Eliza Harmony
Amoeba
*

« Antwoord #22 Gepost op: December 29, 2015, 02:02:49 »

Ik had het al voorbij zien komen en vind het echt een heel leuk initiatief. Heb nog overwogen om me ook aan te melden, maar was het al weer helemaal vergeten. Nu ik dit voorbij zie komen begint het weer te kriebelen. Volgende ronde misschien.

En de inschrijvingen zijn weer open!
Voor degenen die niet weten wat het is: Het is een Engelstalige blog waarop je je kunt inschrijven voor een asexuele "penvriend(in)". Hiermee kun je mailen en ervaringen uitwisselen, gewoon omdat het leuk is. Meer info op de site.

They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger
Briggy
Asexy Samurai

« Antwoord #23 Gepost op: December 29, 2015, 11:25:35 »

Leuk! Had vandaag het formulier ingevuld en vandaag ook meteen een match! Smiley Weet echter niet wie het is, want er staat alleen een emailadres.

12-1-2015 <3 MarkA
Imogen
Too Asexy for this Site

Ace and Awesome!

« Antwoord #24 Gepost op: December 30, 2015, 10:15:41 »

Ik was gekoppeld aan iemand uit Amerika, maar die blijkt niet zoveel te melden te hebben. Heb al meerdere keren een uitgebreide mail gestuurd over het leven hier in NL, vertelt van Sinterklaas en NL gebruiken. maar krijg dan een mail van 3 regels terug. En soms zit er een maand tussen voor ik een mail terug krijg. Dus ik denk dat ik me opnieuw ga opgeven voor iemand anders..... Grin

Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: