Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zoekfunctie

Gestart door Gabrielle, maart 05, 2009, 02:18:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gabrielle

Als ik probeer berichten terug te vinden via de zoekfunctie krijg ik alleen resultaten waarin de gezochte woorden geciteerd werden, maar de originele berichten (die toch diezelfde woorden bevatten?) komen in de lijst niet voor. Heeft iemand enig idee hoe dat komt  ???

Ienepien

Ik had dat ook al lang ontdekt, maar er niet aan gedacht, dat het eigenlijk heel vervelend is. ;D

pinky

Daar was ik inderdaad ook achter gekomen. Maar goed, ik klik dan gewoon in een berichtje en ga dan in het topic op zoek naar het origineel. Dus eigenlijk ook niet over nagedacht waarom die dat niet doet. Althans, niet als probleem bestempeld. Maar ik snap dat het wel even een omweg is en niet zo handig. Geen idee ook waarom dat zo is! Raar!

petra1963

Ja, mij viel het ook al op.. en ik snap ook niet hoe dat zit..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Euhm, er lijkt me niets veranderd te zijn...

Mannetje

Volgens mij werkt het goed.

Gabrielle

Kijk ja, je hebt gelijk, het werkt inderdaad.  :klap:
Ik had niet door dat er wat veranderd was omdat de lijntjes met hits in het paars staan en ik ervan uitging dat het nog steeds alleen maar citaten waren.

pinky


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.