Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zonnekind is jarig!!!!!!!!!!

Gestart door bebe, maart 06, 2009, 09:12:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Doe er mij dan wel volgend jaar aan denken he ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Misschien moet je er een eierwekker naast zetten die pas volgend jaar af gaat  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Bestaat er geen zonnewekker? Dat past iets beter bij mijn naam :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat je een haan bedoelt  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Imogen

#125
Alweer een jaar erbij!! Gefelici :taart2:!! Ik hoop dat je een hele leuke, gezellige dag hebt gehad. En ik ben dit jaar lekker de eerste van hier om je te feliciteren lol

*Schandalig, de anderen zijn je verjaardag vergeten! Voor straf krijgen ze de taart van vorig jaar (die ene 'Rockfort' taart) en eten wij de ijstaart uit de vriezer zelf op muahaha >:D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Zonnekind

 :D Dankjewel!
Zullen we hier ineens een feestje bouwen met wat :cake: ?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Van harte gefeliciteerd nog!! :)  :cake:
12-1-2015 <3 MarkA

Zonnekind

Citaat van: Imogen op maart 06, 2015, 10:07:33 PM
Alweer een jaar erbij!! Gefelici :taart2:!! Ik hoop dat je een hele leuke, gezellige dag hebt gehad. En ik ben dit jaar lekker de eerste van hier om je te feliciteren lol

*Schandalig, de anderen zijn je verjaardag vergeten! Voor straf krijgen ze de taart van vorig jaar (die ene 'Rockfort' taart) en eten wij de ijstaart uit de vriezer zelf op muahaha >:D

Ik ben niet zo wraakzuchtig :). Vorig jaar is iedereen mijn verjaardag vergeten op het forum en toch ben ik hier nog altijd heel graag :D

Krijg ik wel iets anders dan ijstaart? Dat is nu net het enige waar je mij geen plezier mee kan doen...
Zou een zonnetaart bestaan?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Zonnekind

 :klap: :klap: :cheerleader: :cheerleader: Geweldig!!!! :cheerleader: :cheerleader: :klap: :klap:

Bijna te mooi om aan te snijden!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Alnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :cake: :cake: :cake:

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.