Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Test Libidotype (leest eerst de toelichting!)

Gestart door Mannetje, mei 07, 2009, 10:29:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkA

Citeer29. Ik heb nogal bizarre of afwijkende seksuele wensen.

Afwijkend? I suppose. Bizar? Nee :P

Onthechte libidotype 15.00 punten, Ongeïnteresseerd, 14.00 punten.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

Dat was inderdaad een lastige vraag om te beantwoorden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het lastige blijft natuurlijk dat die lijst er wel vanuit gaat dat je een seksuele relatie hebt of ooit hebt gehad. Ons perspectief past er niet helemaal bij  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Shopverslaafde

Mijn resultaat is: Voor u is seks een manier om uw liefde voor uw partner te uiten. Tijdens het vrijen staan voor u emoties centraal, niet de seksuele handelingen. Op seksueel vlak bent u flexibel en bereid tot het sluiten van compromissen. Van een partner verwacht u emotionele waardering en binding.
Beste match met: het sensuele libidotype. Door uw flexibiliteit past u ook bij andere libidotypes, mits zij u duidelijk de boodschap geven dat seks ook voor hen een uiting is van liefde.
Slechtste match met: het gestreste, ongeïnteresseerde en onthechte libidotype. Zij hebben weinig behoefte aan seks en dat kunt u opvatten als een gebrek aan liefde.

Ik vind idd het emotionele beliangrijker dan seks in een relatie, maar ik heb totaal geen behoefte aan seks, ik heb eig alleen behoefte aan liefde. Seks is totaal niet belangrijk. Ik vind seks totaal geen uiting val liefde eerder van bevreding, gij kunt seks met iedereen doen, dat is niet echt iets onde 2mensen, zeker als mannen dan nog eens gaan fantaseren over seks met andere vrouwen, neen danku dan
Shopverslaafde x

Fricai


Shopverslaafde

Citaat van: Fricai op augustus 11, 2011, 10:14:33 PM
Citaat van: Shopverslaafde op augustus 11, 2011, 10:11:13 PMIk vind seks totaal geen uiting van liefde

:handschudden:

Seks is zo'n uiting van verlangens, ik moet en zal seks hebben, maakt niet uit met wie, of die nu een lelijke kop heeft of een mooie kop, seks kunt gij met iedereen hebben dus, ik vind seks niks speciaals
Shopverslaafde x

Zonnekind

Voor mij was dit vroeger net hetzelfde. Ik vond seks absoluut geen uiting van liefde. Zeggen dat je elkaar graag ziet, elkaar verrassen, bij elkaar willen zijn,... dat is liefde. Ik vond seks iets met oerinstinkten en vooral vies.
Nu heb ik dat totaal anders leren zien en voor mij is seks ondertussen wel een uiting van liefde, naargelang hoe je het aanpakt. Je kan nog altijd puur je lusten volgen of je kan dit heel intien en mooi maken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Fricai

Maar het zal voor mij (en andere aseksuelen) nooit zo voelen als het voor jou voelt, lijkt me. :)
Ik snap trouwens wel dat seksualiteit voor veel mensen iets moois kán zijn, alleen zie ik in de praktijk dat het veel achterlijk gedrag oplevert, maakt het moeilijker er positief over te zijn.

Zonnekind

Dat klopt, overal rondom ons wordt seks getoond op afschuwelijke manieren en het wordt zo afgestempeld dat het vreemd is om geen seks te willen hebben of om seks op een liefdevolle manier te willen hebben.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Shopverslaafde

Citaat van: Zonnekind op augustus 14, 2011, 08:05:03 PM
Voor mij was dit vroeger net hetzelfde. Ik vond seks absoluut geen uiting van liefde. Zeggen dat je elkaar graag ziet, elkaar verrassen, bij elkaar willen zijn,... dat is liefde. Ik vond seks iets met oerinstinkten en vooral vies.
Nu heb ik dat totaal anders leren zien en voor mij is seks ondertussen wel een uiting van liefde, naargelang hoe je het aanpakt. Je kan nog altijd puur je lusten volgen of je kan dit heel intien en mooi maken.

Dat wil ik best geloeven maar als mannen dat verpesten met hun smerigheid ? En hoe pakt ge zo iets aan ? hoe kunt ge het zo mooi en intiem maken ?
Shopverslaafde x

Zonnekind

Ik heb een schat van een vriend die perfect aanvoelt wat hij moet doen of moet zeggen. Kvind het moeilijk om in detail te beschrijven hoe je dat kan doen. Je moet je goed voelen bij je partner, je moet je volledig durven tonen aan hem of haar en dan komt dat vanzelf.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Shopverslaafde

Citaat van: Zonnekind op augustus 21, 2011, 03:01:20 PM
Ik heb een schat van een vriend die perfect aanvoelt wat hij moet doen of moet zeggen. Kvind het moeilijk om in detail te beschrijven hoe je dat kan doen. Je moet je goed voelen bij je partner, je moet je volledig durven tonen aan hem of haar en dan komt dat vanzelf.

Ja cv, daar ben ik het mee eens maar, wat als die partner dat niet aanvaard ?
Shopverslaafde x

FlowerPower

Dan is die partner jou niet waard. Ander en beter dus  ;)

Zonnekind

Dat denk ik ook. Iedereen heeft "gebreken" en daar moet je mee kunnen leven. Uiteraard zijn er dingen die je minder leuk vindt, maar als je je er echt aan stoort, stop dan de relatie. Heel cru om te zeggen maar het is wel zo. Als je je partner niet volledig kan aanvaarden, loopt het na een tijd toch mis. Dat gaat niet alleen over seks, dat is algemeen zo. Je moet volledig jezelf kunnen zijn bij je partner volgens mij. (ik bedoel dit niet zo slecht en zo kort als dit allemaal klinkt :wave:)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Het klinkt niet slecht hoor Zonnekind, het klinkt vooral erg wijs en ik denk dan ook dat je gelijk hebt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?