Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De indeling van dit forum

Gestart door Lisa, januari 31, 2006, 01:57:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Citaat van: Knoddepropje op januari 31, 2006, 09:04:02 PM
Tja, ik ben nog niet enthousiast.....maar ik moet overal altijd erg lang aan wennen. ben nogal behoudend van aard :-\ Misschien komt de dag nog dat ik t goed ga vinden, maar trek je van mij vooral niks aan, ik ben ook nog niet aan Lombas zijn nieuwe naam gewend. Dat duurt ook nog héél lang denk ik :'(

Conservatieven!

*slaat kruisteken*

Verdrijf de boevrouw van ons, Heer.

Tempesta

Ik keek sowieso al niet naar indelingen, maar naar de namen zelf, dus mij is het om het even :).

Knoddepropje

Citaat van: Lombas op januari 31, 2006, 09:05:05 PM
Citaat van: Knoddepropje op januari 31, 2006, 09:04:02 PM
Tja, ik ben nog niet enthousiast.....maar ik moet overal altijd erg lang aan wennen. ben nogal behoudend van aard :-\ Misschien komt de dag nog dat ik t goed ga vinden, maar trek je van mij vooral niks aan, ik ben ook nog niet aan Lombas zijn nieuwe naam gewend. Dat duurt ook nog héél lang denk ik :'(

Conservatieven!

*slaat kruisteken*

Verdrijf de boevrouw van ons, Heer.
:schater:

ChibiFirli

Ik lette er ook niet op, ik let enkel op die tekentjes die aangeven dat er nieuwe berichten zijn ;D.
Citaat van: Lombas op januari 31, 2006, 09:05:05 PM
Conservatieven!

*slaat kruisteken*

Verdrijf de boevrouw van ons, Heer.
Christenen!

...
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Citaat van: ChibiFirli op februari 01, 2006, 12:29:59 AM
Ik lette er ook niet op, ik let enkel op die tekentjes die aangeven dat er nieuwe berichten zijn ;D.
Citaat van: Lombas op januari 31, 2006, 09:05:05 PM
Conservatieven!

*slaat kruisteken*

Verdrijf de boevrouw van ons, Heer.
Christenen!

...

Waar? Jezus Christus, sta ons bij!