Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een compliment

Gestart door Demon, september 06, 2009, 07:27:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Demon

aangezien ik geen geschikte plek kon vinden op het forum heb ik het maar hier neergezet!

ik wou even de beheerders, de moderators, en natuurlijk de leden bedanken dat het forum zo open en vriendelijk is! :klap:
ik zit op meerdere forums (niet voor dit onderwerp maar dan nog) en daar is het allemaal heel stug met veel regels en poespas.
zo mag je niet zomaar iets posten wat je graag wilt zeggen en offtopic gaan word meteen ''bestraft'', daarom voelen die forums ook zo bekrompen.
dus daarom wou ik even dit forum becomplimenteren (bestaat dat word wel? :schater:) dat het hier zo gemoeddelijk en open gaat zonder dat je bang hoeft te zijn een mod op je dak te krijgen!
:klap: :klap: :klap:
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Sismo

 :klap: Het is hier idd gewoon leuk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

jojo83


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ook mijn complimenten inderdaad! Dat mag wel eens gezegd worden! Jeeuhj!

Brummetje

Jaaa idd dat is zo waar!

Vind het een fijn forum.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Citeerik zit op meerdere forums (niet voor dit onderwerp maar dan nog) en daar is het allemaal heel stug met veel regels en poespas.
zo mag je niet zomaar iets posten wat je graag wilt zeggen en offtopic gaan word meteen ''bestraft'', daarom voelen die forums ook zo bekrompen.
dus daarom wou ik even dit forum becomplimenteren (bestaat dat word wel? schater) dat het hier zo gemoeddelijk en open gaat zonder dat je bang hoeft te zijn een mod op je dak te krijgen!

Dat!

Ik ben nogal een forum-guru. Ken relaxte forums maar ook kutforums... Deze valt onder de zeer relaxte!  :wave: :-*


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik wil even een compliment geven. Er staat de laatste dagen weer regelmatig spam op, en dan is het meteen weer weg.
Zo snel als de wind. :klap:

jojo83

zo nsle dat ik het niet eens merk, dus heel goed!!!  :klap: