Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksualiteit en aanverwante zaken

Gestart door Jovi_Hobbes, september 14, 2009, 01:30:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Net als je andere stuk een te aanvallende toon, imo.

Mannetje

Citaat van: NL op augustus 21, 2010, 09:39:34 PM
Zou het overigens handig zijn om voor zulk soort mails een adres te hebben op een domein als www.aseksualiteit.nl?
Daar ben jij toevallig de houder van, want er staat dat deze al is geregistreerd?

AceVentura

Citaat van: Mannetje op augustus 23, 2010, 11:24:48 PM
Citaat van: NL op augustus 21, 2010, 09:39:34 PM
Zou het overigens handig zijn om voor zulk soort mails een adres te hebben op een domein als www.aseksualiteit.nl?
Daar ben jij toevallig de houder van, want er staat dat deze al is geregistreerd?
Zo te zien heeft een of andere domein toko hem geregistreerd.
Je hebt vaak van die sites waarbij je kan checken of een domein vrij is. Veel van de domeinen die daar ingevoerd worden worden direct geregistreerd als ze dat nog niet zijn zodat je bij de betreffende toko moet gaan shoppen (=$$$ voor de toko). Een uitzondering hierop is als je checkt bij SIDN (de organisatie die NL registraties doet).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Inderdaad, dus mensen, kijk daarom alleen op www.sidn.nl om te kijken of een bepaalde sitenaam nog vrij is.

NL

Ehm, nee. Die domeinnaam is inderdaad van mij. Net als aseksueel.nl overigens.

Het is in eerste instantie een defensieve actie. Ik wil niet hebben dat een ander (lees: een pillenboer) met een dergelijk domein aan de haal gaat. www.zininseks.nl is van het AMC maar www.geenzininseks.nl is van een pillenboer.

Mannetje


pinky

Kan AVEN daar niet naartoe gelinkt worden bijvoorbeeld? Naar aseksueel.nl? Alleen als je dat wilt natuurlijk! Ik denk dat daar toch wel mensen naar gaan zoeken als ze meer info willen.

Ereinion

NL, ik vind je mail op zich wel goed, maar ik denk dat degene die de mail ontvangt niet begrijpt wat je wilt bereiken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Misschien komt dat doordat je twee punten aan de orde stelt: het gebrek aan het vermelden van aseksualiteit en de suggestie van partijdigheid. Misschien moet je eerst beginnen met het verzoek er ook iets over aseksualiteit op te vermelden en kun je ze daarna aan de tand voelen over hun 'sponsorpraktijken'.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

NL

Citaat van: Pinkeltje op augustus 25, 2010, 08:39:21 PM
Kan AVEN daar niet naartoe gelinkt worden bijvoorbeeld? Naar aseksueel.nl? Alleen als je dat wilt natuurlijk! Ik denk dat daar toch wel mensen naar gaan zoeken als ze meer info willen.

Ik heb zo'n 20 domeinnamen op de plank liggen. Met de meeste wil ik op korte termijn iets gaan doen en die zitten bij een iets duurdere provider. aseksualiteit.nl en aseksueel.nl heb ik bij een goedkope provider geregistreerd omdat ik die alleen uit de klauwen van anderen wilde houden en daar geen verdere plannen mee heb. Die kan ik daarom niet laten doorverwijzen naar een ander domein. Als jullie het een goed idee vinden kan ik een van die domeinnamen wel verhuizen en daar de FAQ als website op plaatsen met natuurlijk een link naar aven.org/du voor verdere discussie. Het kost me maar een paar tientjes per jaar, dus over de kosten hoeven we niet in te zitten, die neem ik gewoon voor mijn eigen rekening.

Ik weet dat ik bij tijd en wijle nog wel eens een eigenwijze stuiter kan zijn en ik heb er geen enkele behoefte aan om hier een solo-project van te maken. Daarom leg ik graag het volgende aan jullie voor:

(1) Is een aparte site überhaupt een goed idee?
(2) Zo ja, welke domeinnaam moet daar dan voor gebruikt worden: aseksualiteit.nl of aseksueel.nl?
(3) Is de faq dan geschikt om als tekst voor een website of moeten er nieuwe teksten komen?
(4) Wie moet er naast mij toegang krijgen tot een dergelijke site? Ik denk met name aan de admins en Drisos, Mannetje en AceVentura.

Ereinion

Volgens mij linkt deze vraag naar het topic over de nieuwe website die in het vijfjarig bestaan staat. Maar ik geloof dat we via het forum ook al een plekje hadden voor de nieuwe site. Maar het maakt mij niet uit, hoor. Ik vind aseksueel.nl en aseksualiteit.nl ook erg goede domeinnamen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ik vind het plaatsen van de FAQ een goed idee met inderdaad de verwijzing naar het forum erbij! Echt tof dat je dit wilt doen NL!

Fricai

Citaat van: NL op augustus 27, 2010, 12:57:42 AM
(1) Is een aparte site überhaupt een goed idee?
(2) Zo ja, welke domeinnaam moet daar dan voor gebruikt worden: aseksualiteit.nl of aseksueel.nl?
(3) Is de faq dan geschikt om als tekst voor een website of moeten er nieuwe teksten komen?
(4) Wie moet er naast mij toegang krijgen tot een dergelijke site? Ik denk met name aan de admins en Drisos, Mannetje en AceVentura.

1: Ja!
2: aseksualiteit
3: faq is aardig goed, maar wel aanpassen

:)

AceVentura

Citaat van: NL op augustus 27, 2010, 12:57:42 AM
(1) Is een aparte site überhaupt een goed idee?
(2) Zo ja, welke domeinnaam moet daar dan voor gebruikt worden: aseksualiteit.nl of aseksueel.nl?
(3) Is de faq dan geschikt om als tekst voor een website of moeten er nieuwe teksten komen?
(4) Wie moet er naast mij toegang krijgen tot een dergelijke site? Ik denk met name aan de admins en Drisos, Mannetje en AceVentura.
Mijn voorkeur zou uit gaan naar aseksualiteit.nl, maar dat komt misschien nog het meest omdat dat simpelweg de Nederlandse vertaling van asexuality is.
Of het echt handig is om een aparte site er van te maken weet ik zo net nog niet ... is het niet handig het gewoon hierheen te laten verwijzen ? Als je echt een nieuwe site begint is de FAQ misschien een leuk startpunt, maar je zal dat dan wel verder moeten uitbreiden met andere dingen, anders is het net niets vind ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NL

Mijn reactie kan volledig worden aangepast, want ik las in het Financieel Dagblad dat Ingelheim Boeringher de stekker uit het medicijn tegen HSDD heeft getrokken. In het kort: te weinig werkzaam en teveel bijwerkingen.