Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Privé-Forum

Gestart door Fricai, december 12, 2009, 01:41:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai


Mannetje

+ :schater: 

Ik sluit me bij de opmerking aan.

jojo83

??? Wordt een beetje warrig zo met al die plusjes (of ligt dat aan mij)

Ik vind 25 prima!

Ienepien

 ;D
Dit wordt inderdaad nogal hilarisch hier. :handschudden:

solo

Citaat van: jojo83 op december 13, 2009, 06:40:58 PM
??? Wordt een beetje warrig zo met al die plusjes (of ligt dat aan mij)

Ik vind 25 prima!
   ik ook
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Brummetje

Ja ik ook, ze heeft er nog geen 25 nml. ;D

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 13, 2009, 04:43:06 PM
5 is voor mijn gevoel hetzelfde als 1. Dat aantal is zo makkelijk te bereiken dat het dan eigenlijk weinig toevoegt.
Per persoon bepalen wie er wel en geen toegang krijgt vind ik persoonlijk te ver gaan. Hoe kun je dan objectief bepalen wie er wel en niet in mogen?
Dit blijft een openbaar forum en zelfs het privégedeelte is natuurlijk verre van privé. Als er dingen zijn waarvan je echt niet wilt dat anderen ze weten, moet je ze niet openbaar op het internet zetten. Iedereen maakt zelf de afweging wat hij/zij wel of niet schrijft.

Ik twijfel nog tussen 25 en 50. Hmm, ik zie nu dat er van de 5588 leden, 5506 leden minder dan 25 berichtjes hebben. De lijst van mensen met 25-50 berichtjes bestaat uit mensen die allemaal op enig moment serieus hebben meegedaan. Ik denk dus dat we voor de 25 moeten gaan. Zijn er mensen die het daar niet mee eens zijn?

Voor mij is het oke.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dan ga ik het nu regelen. We kunnen het natuurlijk altijd weer veranderen als het niet goed blijkt te werken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jojo83

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 16, 2009, 08:11:32 PM
Dan ga ik het nu regelen. We kunnen het natuurlijk altijd weer veranderen als het niet goed blijkt te werken.

:klap:

Jovi_Hobbes

Het is gebeurd (en ik heb ook de tekst voor het board maar even aangepast zodat mensen weten waarom ze er opeens niet meer in kunnen).
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai


Ienepien

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 16, 2009, 08:18:17 PM
Het is gebeurd (en ik heb ook de tekst voor het board maar even aangepast zodat mensen weten waarom ze er opeens niet meer in kunnen).

Haha, ik dacht, dat jij alleen maar splitsen kon?
Maar top Jovi. :klap: