Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

werkgroep 'vernieuwde website'

Gestart door Ereinion, juli 20, 2010, 12:02:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

M'n vader zei altijd "Dan leg je je hoofd er maar naast" .... ik vond dat altijd wat omslachtig, want niets doen leverde het zelfde resultaat op :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien


AceVentura

Zijn er eigenlijk al meer die een verhaaltje voor op de wiki hebben ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Ik beloof je hierbij dat ik dat volgende week voor elkaar maak. Een verhaaltje over mijzelf en een verslagje over de meet. Ik moet er nu echt eens tijd voor gaan maken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Happy

Ace heeft voor mij het verhaal al geschreven, ik hoef alleen mijn leeftijd maar wat te wijzigen. Ik herken het helemaal!

myra


Jovi_Hobbes

 :klap: mooie verhalen Ereinion en Myra!

Meer verhalen zijn natuurlijk nog steeds welkom, maar nu alle categorieën ten minste een beetje vulling hebben kunnen we de wikisite misschien echt in gebruik gaan nemen, of niet?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Ik zie technisch geen bezwaren, dus als we de wiki goed genoeg vinden om als homepage te doenen kan ik de redirect gaan maken. Als je dan naar http://asexuality.org/du gaat word je direct omgeleid naar http://asexuality.org/du/wiki en daar staat het forum uiteraard al in de sidebar vermeld.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Ik vind dat die link wel veel prominenter aanwezig mag zijn.

Jovi_Hobbes

Dat is misschien wel een goed punt. Heeft iemand ideeën hoe we dat mooi kunnen doen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Op de hoofdpagina beginnen we met een regelijk algemeen stukje waar al verwijzingen naar het forum staan. Als we daar nou iets duidelijker wat neer zetten over het Nederlandse forum en daar ook direct een link van maken, is dat wat ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Fricai

Bijvoorbeeld ja. Hoe het nu was, zag het eruit alsof enkel af en toe toevallig iemand op die link zou klikken. :P

Jovi_Hobbes

Dat lijkt mij een goed plan. Volgens mij kan het redelijk simpel door onder deze tekst toe te voegen: Naar het Nederlandstalige forum

Citeer
Welkom op het Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk. AVEN is de grootste aseksuele gemeenschap ter wereld, maar ook de grootste informatiebron over dit onderwerp. Het Nederlandstalige AVEN is in 2005 ontstaan vanuit het (Engelstalige) moederforum, omdat we vinden dat het bespreken van onderwerpen gerelateerd aan aseksualiteit gemakkelijker is in je eigen taal. Net als op het moederforum streven wij ernaar om een open en eerlijke discussie te voeren over aseksualiteit. Iedereen – aseksueel en seksueel – is welkom om mee te doen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?