Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Extra smiley's

Gestart door AceVentura, oktober 07, 2010, 09:33:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul2

nummer 2 en 3 vind ik de leukste, de andere zijn meer zo verjaardagstaart-achtig

Jovi_Hobbes

Ik vind 2 het leukste maar 3 is beter herkenbaar als taart.
Nummer 5 vind ik niet zo geschikt, ik dacht eerst dat het een bakje dampende koffie was  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Zet ze er allemaal in; dan kan je zelf kiezen welke taart je naar wiens hoofd slingert! ;D


AceVentura

De oplettende kijker heeft misschien al gezien dat er achter de standaard reeks aan smiley's nu een [meer] link staat, deze link geeft een popup (als die niet komt check dan de instellingen van je pop-up blocker), hier staan alle nieuwe smiley's:
:big-mouth: :bloos: :blue-no: :bluh: :bricks: :cake2: :cheerleader: :dance: :gek: :grouphug: :headbang: :no-no: :offtopic: :slaap: :taart1: :taart2: :taart3: :taart4: :wave5:

Met bij elkaar nu 6 taart gerelateerde smiley's weer je in ieder geval zeker dat je op het goede forum aangekomen bent :)

De volgorde en of een smiley direct boven het tekstvak staat of in de popup is simpel aan te passen, dus suggesties zijn welkom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Nou, effe proberen dan. :bluh: :cake2: :headbang: :offtopic: :bluh: :taart2: :dance: :cheerleader:
en ook maar effe een  :grouphug:

:wave:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

 :big-mouth:

Heey ze zijn erg leuk! Woehoe!  :cheerleader: en  :headbang:

Dutchamoeba

 :grouphug: Deze baart mij toch zorgen; die hoort hier niet thuis! ;D Boy, I need a brainwash to remove my dirty thoughts!

pinky

Aaah, the grouphug! Natuurlijk hoort die hier!

Ienepien


Jovi_Hobbes

Zullen we   :-[ :-* :flic: :geezer: naar MEER verhuizen en daarvoor in de plaats  :bloos: :cheerleader: :grouphug: :offtopic: zetten?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat lijkt me geen slecht idee!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Alhoewel ik deze  :flic:  hier toch ook nog wel vrij vaak gebruik... Dat moet ook wel, met al die stoute AVEN-leden...