Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gefeliciteerd, Sismo!

Gestart door Dutchamoeba, februari 22, 2011, 11:58:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Citaat van: Sismo op februari 25, 2011, 10:17:20 PM
Enorm knap gemaakt!  :klap:

ja heel mooi... ik had niet direct gezien dat het een taart was!

pinky

Ik heb hem trouwens niet zelf gemaakt hoor. Ik wou dat ik dat kon. Nou ja, misschien kan ik het ook wel. Heb het alleen nog nooit geprobeerd, haha!

Sismo

Citaat van: Ienepien op februari 25, 2011, 11:38:08 PM
Ben ik zomaar je belangrijke verjaardag vergeten??? :o
Mijlpaal toch? ;D

Nou, inderdaad! Ik ben 40!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Aah, dan zit je op een derde van je leven ;) Woehoe! Het beste moet nog komen! You lucky one!

Zonnekind

Ik ben ook een beetje te laat maar omdat het zo'n belangrijke verjaardag is, mag je dat wat langer vieren :D Geniet er nog van, want hier is nog wat :cake:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Citaat van: Pinkeltje op februari 26, 2011, 07:36:36 PM
Aah, dan zit je op een derde van je leven ;) Woehoe! Het beste moet nog komen! You lucky one!

Een derde!  :rollol: Positive thinking?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

De oudste mens ter wereld is ruim 122 jaar geworden. Het is mijn streven om dus minstens 123 te worden...

pinky

En de medische wetenschap blijft zich ontwikkelen, dus onze generatie wordt met gemak over de 100. Denk je niet?

Sismo

Het zit wel ergens in de familie, mijn overgrootopa is 100 geworden!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Heey wat leuk! De mijne ook. En heb nog drie levende grootouders die allemaal de 80 zijn gepasseerd of bijna gaan passeren. EN ze wonen allemaal nog op zichzelf, zorgen nog voor zichzelf, rijden nog gewoon auto en hebben nog een druk en gezellig leven. Dus als ik dat zo zie, nou, dan heb ik nog lekker lang. Moet ik alleen nog maar zorgen dat ik niet te dicht bij ontploffende auto's kom ofzo... :P

Dat en de medische wetenschap gecombineerd... nou Sismo, dan moet je dat makkelijk gaan redden!

Sismo

Jij bent alvast uitgenodigd op mijn 100e verjaardag: 22 februari 2071 om een uurtje of 3, op de thee!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Dan nodig ik mijzelf bij deze uit...

Sismo

Ik zal t.z.t. nog even doorgeven in welk bejaardenhuis ik woon!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Aah leuk, gezellig. Ik zet het vast in mijn agenda!