Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Link contact/dating site toevoegen?

Gestart door Biocura, februari 23, 2011, 09:34:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biocura

Hallo,

Ik vroeg me af of volgende wiki :
http://asexuality.org/du/wiki/index.php/Links
ook door jullie beheerd werd?

Ik had nl. graag een link (www.platonischerelaties.com) naar een nieuwe nederlandstalige contactsite toegevoegd maar vind nergens een mogelijkheid om mij te registreren op de wiki. Aanmelden kan ik genoeg maar aangezien ik niet geregistreerd ben, gaat dit uiteraard niet.
Waar kan ik de registratiepagina van deze wiki vinden? Of wordt deze wiki enkel beheerd door een paar personen die alles updaten en is het niet mogelijk om hier zelf iets aan te wijzigen?

Alvast bedankt.

myra

Ace heeft de wiki opgesteld, hij zal dit ook kunnen wijzigen...

In elk geval bedankt voor de link...Fijn initiatief, heb me alvast geregistreerd...

myra


AceVentura

Welkom Biocura.

Bedankt voor het registreren hier op het forum en uiteraard bedankt voor de link. Wil je  :cake: ? :)
Is de site een initiatief van jou zelf ?

Voor wat betreft de wiki:
Die is nog relatief nieuw, alle vormen van registraties staan uit om spam te voorkomen, want ook op een wiki moet je daar al voor uit kijken. Momenteel zijn er volgens mij twee personen met een account en ik ben er 1 van :)
Ik heb hem toegevoegd aan het lijstje contact sites, ik heb hem daar meteen bovenaan gezet omdat het de enige Nederlandstalige site is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Bedankt voor de link Biocura, inderdaad een erg goed initiatief.  :klap:
Dat verdient eigenlijk wel een visibility medaille  :visibility:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Zeker! :visibility: Wist je trouwens dat ik van plan was het over een Nederlandstalige contactsite te hebben op de meeting in maart? Dat is nu dus gelukkig overbodig!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.