Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nederlandse Politiek

Gestart door Fricai, mei 01, 2011, 08:31:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Dat denk ik dus ook. Weet je, er zijn altijd mensen die macht willen en andere willen onderdrukken. Ik bedoel, wat Wilders zelf doet is ook mensen onderdrukken. Alleen dan niet alleen de vrouwelijke moslims maar alle moslims. Ze mogen van hem niet eens meer in Allah geloven! Dat is toch ook een vorm van onderdrukking? En dat is de macht die hij dan heeft. Wat dat betreft moet ik zeggen dat politiek gezien een Oprah bijvoorbeeld enorm veel invloed heeft! Ondanks dat ze geen politica is. Ze weet heel goed normen en waarden naar voren te brengen en mensen luisteren naar haar. Zij heeft ongevraagd een heleboel macht gekregen, maar gebruikt deze niet om te onderdrukken. Daar zou een politicus van kunnen leren. Luisteren naar anderen, zijn of haar mening geven en dan het volk laten beslissen wat hij of zij wilt. Dat klinkt heel vreedzaam, maar zou wel het beste zijn. Ik vind ook dat een politicus ondergeschikt moet zijn aan de wil van het volk. En niet andersom zoals nu zo vaak het geval lijkt te zijn.

Dutchamoeba

Wat een wijze woorden, Pinky!

Ereinion

Ik ben het helemaal met je eens, Fricai.

En @ Evelynn: een hele groep mensen achterlijk noemen gaat mij ook te ver. Want er zullen ook vast wel mensen die op PVV stemmen goed nadenken over waarom ze dat doen. Net zoals er in andere partijen mensen zonder zich erin te verdiepen achter een partij aanlopen. (op basis van geloof, of omdat hun ouders daar nu eenmaal altijd op stemden) Maar ook dat zei je al.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Dat is toch juist goed; dan stijgt je waarde met 1 letter... ;D

Fricai


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Evelyn Quinto™ op mei 07, 2011, 11:19:35 AM
:handschudden:

[even offtopic: Ereinion wat is het met jou en mijn naam met 2 n'en schrijven? :P niet dat ik het erg vind, maar dit is de 3de keer ofzo, i have to ask :schater: maar seriously, tell me now! :P ;D]

Geen idee. Ik denk altijd als ik aan jouw naam denk: 'dat is die moeilijke naam'. Dan komt er vanzelf een tweede n achter, blijkbaar. Ik ga er aan denken, Evelyn.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Nee, Evelyn is makkelijker dan met dubbel N. Daar zijn we het in ieder geval over eens.  :D

Als ik naar jouw hele forumnaam kijk, dan denk ik altijd: pfoe, moeilijke naam. Er zit een Y in en een Q en dan ook nog die TM aan het einde. Dat schrijf ik nooit op, maar toch zit er in mijn hoofd dat je een moeilijke naam hebt. Dus als ik dan Evelyn heb geschreven, denk ik: dat is te makkelijk voor die moeilijke naam. En dan plak ik er nog een N bij achter. Hopelijk snap je nu mijn vreemde kronkels?

Ik denk trouwens niet dat ik het nu ooit nog weer verkeerd ga spellen. :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Pfffff, ik vind het maar raar en frustrerend dat VVD weer de grootste is.
Naar mijn idee zien we overal de privatisering falen, en toch gaan we het verder doorzetten. ??? Zelfde verhaal met Europa. ???

AceVentura

De uitslag is wat mij betreft ook niet wat ik zou willen, in de samenwerking tussen VVD en PvdA zie ik ook nog wel wat hobbels op de weg want de verschillen (en ego's ?) zijn wel erg groot.

* AceVentura is benieuwd hoe lang de formatie deze keer zal gaan duren ....
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ja, ben ook benieuwd of ze er uit komen. xD En dit is dan nog de makkelijkste optie waarschijnlijk. :schater:

Paul2

Nou, een zeer snelle formatie was het dus, met nu een kabinet VVD-PvdA  ;)

Uffie

De meerderheid van de Amerikanen geeft de voorkeur aan een wortelkanaal behandeling boven de regering, ik zou wel eens willen weten hoe mensen in Nederland hier over denken....  :)
http://www.youtube.com/watch?v=ung5m5qgJOk&feature=autoshare
Is there any escape - A guy called Gerald

Koffie

Zo lang dat nog vergoed wordt, laat ik maar beter snel al die kanalen doen! ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Vreemde vergelijking wel. :P Ik heb weinig zin in zo'n behandeling, maar heb wel algemeen weinig vertrouwen in de overheid (eigenlijk tevens de economie, maatschappij, mensheid als geheel, mdtz :P).