Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vraagje

Gestart door Sismo, april 26, 2006, 08:59:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Weet niet of ik hier goed ben, maar heb een vraagje.
Waarom staat er onderaan in het kader bij mijn berichtjes een reeks cijfers en bij anderen "gelogd"??
Groet, Sismo
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Dat is je ip-adres. En dat van anderen krijg je niet te zien voor privacy redenen ;D (niet dat je veel over iemand weet aan de hand van een ip-adres ::) )
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Ik zit hier op een onbeveiligd draadloos netwerk in de VS. Heb ik dan hetzelfde IP-adres als in Nederland?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op april 26, 2006, 11:34:57 PM
Ik zit hier op een onbeveiligd draadloos netwerk in de VS. Heb ik dan hetzelfde IP-adres als in Nederland?
toevallig een netwerk van een onderwijsinstelling? ;D

Of om het anders te zeggen, je hebt een ander ip-adres.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Citaat van: ChibiFirli op april 28, 2006, 02:49:37 AM
toevallig een netwerk van een onderwijsinstelling? ;D

Jazeker! Heerlijk hoor, draadloos, ook buiten in het zonnetje bereik, 54 mbps. Wordt iemand al jaloers  >:D.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Helemaal niet, het is ook heerlijk om binnen achter je computer te zitten als het buiten koud en nat is  ;D

Oké, ik ben dus wel jaloers  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?