Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat te doen met de seksuologe...

Gestart door ChibiFirli, oktober 22, 2005, 07:41:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

We hebben nu ons eigen forum...

En nu nog alles in orde maken. Enkele dingen waarover ik graag jullie mening zou hebben:
-subforums, zoals visibility, introductie en zo, welke zijn er nodig (op dit moment, we kunnen later altijd extra toevoegen), en hoe we ze gaan noemen

-extra mensen die het forum beheren, ik ga hier niet alleen admin spelen :P. Moderators hebben we waarschijnlijk nog niet nodig gezien de beperkte grootte van het forum op dit moment.

-de namen die leden krijgen op basis van aantal posts (ik vind ze nu nogal raar >_>, zoals hero member >_>... raar)

-andere dingen die ik nog moet bedenken als ik straks terug ben :P
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

#1
Jeeeeej mijn eerste berichtje!

Eeh ik vind die namen van het engelstalige forum wel tof... A-sexy en zo  :D

En ik wil me in elk geval inzetten, zoals ik daar al zei.

ChibiFirli: dankjewel met dit forum, en de rest die ervoor gezorgd heeft?

:-*

EDITJE zouden we de index wat engelstalig houden? dat is wel 'openlijker'...

ChibiFirli

De bedankjes voor het forum zal ik moeten doorverwijzen naar avenguy ^_^. Gezien mijn werk hierin ongeveer bestond uit het vragen :P. En eventueel uit het admin panel uit te zoeken :) (maar daar benk nog mee bezig).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Ik dacht al dat hij de 'brains' was van deze operatie  ;D

Serieus, nu. Je hebt het waarschijnlijk al gezien, maar ik heb een 'Dutch Forum' draad gepost in 'Announcements'; leek me gepast, weet niet hein...

myra

over de subforums: visibility and education moet er zeker zijn. In het nederlands klinkt zichtbaarheid en opvoeding wel nogal idioot he.
Voor de rest denk ik aan een forum over aseksuele relaties (liefde, vriendschap, internet/chat vriendschappen).

Ook een forum voor de intellectuelen onder ons :p om zo'n beetje de impact van aseksueel zijn te bespreken (filosofisch, maatschappelijk, psychologisch), misschien ook één voor vragen over aseksualiteit.

En nog een off topic forum, voor als we eens geen inspiratie meer hebben.

Ik vond eigenlijk de subforums van aven altijd heel goed gekozen

groetjes;

TBW

Idd volledig akkoord de onderverdelingen van de grote AVEN zijn goed, de meeste subs nemen ze trouwens over...

TBW

#6
Ik heb naar Hexpiral een PM gestuurd of hij ons die naampjes zoals Asexy enzo volledig kan doorsturen.

Als ik ze ontvang, laat ik direct weten. :D

Ereinion

Hallo allemaal!

Ik heb op een ander forum waar ik contact heb met 2 mensen ook een link gezet, dus misschien kunnen we ze zo verwelkomen.
En misschien is het eerste waar we dan behoefte aan hebben een 'ik ben nieuw..' onderwerp. Dan kunnen wij even een nieuwe introductie doen en de nieuwe mensen ook.

Doeidoei!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jelle

Ha eindelijk een forum !!!!En dan nog wel nederlandstalig. Moest wel even nadenken over de engelse termen die gebruikt worden. Ik heb de tip gekregen van Ereinion, en ben meteen gaan kijken, Ik hoop dat het ledenaantal snel groeit en dat er echte discussies op gang komen. Mijn seksuologe zei overigens dat aseksualiteit niet je hele leven hoeft te duren,maar dat het kan samenhangen met een bepaalde periode in je leven, bv rouwverwerking en dat je daarom geen sexuele verlangens/behoeftes voelt. Ik zal even heel open zijn. Ik heet jelle( vrouwelijk)30 jaar  en ben nog maagd, dit ten eerste omdat ik fobisch ben voor aanraken , intimiteit en sexualiteit en daarnaast het probleem heb dat ik geen seksuele gevoelens heb en ook nog nooit verliefd ben geweest. Ik hoorde van de seksuologe dat verliefd zijn en sexuele gevoelens niet van elkaar afhankelijk zijn. Een aseksueel kan soms wel heel verliefd zijn,maar niks seksueels voelen voor die persoon.Ik ben sinds twee weken bij deze sekuologe, een hele aardige vrouw, en ze zei dat het een lange zoektocht gaat worden......Dat wilde ik eigenlijk nou net niet horen na 5 lange jaren van intensieve therapie bij een psycholoog en een psychomotorisch therapeut. Maar ik blijf knokken, al vind ik het echt superzwaar!!!                       Groetjes Jelle

organised chaos

Hoi,
ik zag op het 'grote AVEN' dat er ook een nederlands forum was, dus ik dacht ik kom ook een kijkje nemen hier.
Geweldig, een nederlands forum!  :)

groetjes, organised chaos

Ereinion

hallo Jelle!
Je hebt het al gevonden *zwaai-zwaai*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Een koeiepoot voor Jelle, Organised Chaos en Ereinion...

Welkoooom!

:D

Tempesta

Zooo, heb ook eindelijk mijn weg naar het forum gevonden  :).

Ik ben zelf erg voor de namen en subfora van AVEN zelf, dan blijft het een beetje overzichtelijk. Eventueel kunnen we ze tweetalig doen, waarbij je dan de Engelse naam tussen haakjes zet, na de Nederlandse naam (of andersom). Just a thought. En ik ben helemaal voor een "hoi ik ben nieuw" forum, die mag wat mij betreft zo snel mogelijk gemaakt worden.

En een hartelijk welkom voor Jelle!

TBW

Heb bericht gekregen van Hexpiral, ChibiFirli, hier zijn die benamingen:

1 Newbie
5 Junior Member
25 Member
50 Amoeba
100 Amoeba Colony
200 Mega Mitosis
300 Mitosis to the Max
400 Asexy
500 Asexy A-postle
600 Too Asexy for this Site
800 Asexy Samurai
1000 The Atrix Has You
1500 A-gent
2000 Aeros Incarnate
2500 A-phrodite
3000 AVENger
3500 AVENator
4000 AVENistor
4500 A-Grade AVENite
5000 AVENt Horizon
5500 AVENissimo
6000 So Asexy it Hurts
6500 Kickin' Everybody Else's A
7000 Asexy Authoritay!
8000 AVENineffable
9000 A Jabberbox
10000 A Post-whore
11000 AVEN Addict
12000 AVEN Squatter
13000 Permanent AVEN Resident
14000 Avengelical Prophet


Ok? Chilliwilli...

bebe

Citaat van: jelle op oktober 23, 2005, 11:30:55 AM
Ha eindelijk een forum !!!!En dan nog wel nederlandstalig. Moest wel even nadenken over de engelse termen die gebruikt worden. Ik heb de tip gekregen van Ereinion, en ben meteen gaan kijken, Ik hoop dat het ledenaantal snel groeit en dat er echte discussies op gang komen. Mijn seksuologe zei overigens dat aseksualiteit niet je hele leven hoeft te duren,maar dat het kan samenhangen met een bepaalde periode in je leven, bv rouwverwerking en dat je daarom geen sexuele verlangens/behoeftes voelt. Ik zal even heel open zijn. Ik heet jelle( vrouwelijk)30 jaar  en ben nog maagd, dit ten eerste omdat ik fobisch ben voor aanraken , intimiteit en sexualiteit en daarnaast het probleem heb dat ik geen seksuele gevoelens heb en ook nog nooit verliefd ben geweest. Ik hoorde van de seksuologe dat verliefd zijn en sexuele gevoelens niet van elkaar afhankelijk zijn. Een aseksueel kan soms wel heel verliefd zijn,maar niks seksueels voelen voor die persoon.Ik ben sinds twee weken bij deze sekuologe, een hele aardige vrouw, en ze zei dat het een lange zoektocht gaat worden......Dat wilde ik eigenlijk nou net niet horen na 5 lange jaren van intensieve therapie bij een psycholoog en een psychomotorisch therapeut. Maar ik blijf knokken, al vind ik het echt superzwaar!!!                       Groetjes Jelle

hoi jelle
ik ben blij dat jij WEL een goede sexuologe hebt gevonden,ik ben zelf 2 jaar geleden naar een sexuologe geweest
eigenlijk omdat ik van haar wilde horen dat a sexualiteit weldegelijk bestaat ,en wat zei deze dame
het is absoluut onmogelijk dat iemand helemaal geen sexuele gevoelens heeft!!! ik werd naar h uis gestuurd met
een forumliertje met plaatjes waarop stond hoe ik het bij mezelf moest doen,dan zou ik die gevoelens wel krijgen zei ze!
ik kreeg ook een tube met glijmiddel mee!!!! nou vraag ik je!
ik kreeg echt een klap terug daarvan,was ik er eindelijk voor mezelf uit hoe ik in elkaar zat,zegt zo iemand dit!
gelukkig heb ik wel een hele lieve huisarts die me helemaal begrijpt,maar deze sexuologe,nee ik ben voorgoed
genezen van deze mensen