Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

foutmelding

Gestart door Ereinion, september 27, 2011, 05:45:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik krijg tegenwoordig steeds een foutmelding. Heel erg vervelend. Hebben meer mensen hier last van?

Als ik weer een melding krijg, zal ik die kopieren en hier neerzetten, maar vaak kan ik na de melding even helemaal niets meer.


CiteerInternal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@asexuality.org and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Jup, ik heb hem ook, net nog. Home en aven en hij deed het weer (terug en dan verder werkte niet)

AceVentura

Die foutmelding komt over heel AVEN voor en is niet iets waar wij wat aan kunnen doen.
Vaak is het wel veilig om dan op de refresh knop te drukken. Soms vraagt de browser of hij de ingevoerde data nogmaals mag versturen en als je dat toestaat zou er geen data (bijvoorbeeld je net geschreven bericht) verloren moeten gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

FlowerPower

Ik heb dit ook heel regelmatig. Dan kan ik een hele tijd niet meer op het forum, maar na wat geduld lukt het weer wel.

Fricai

Regelmatig! Maar werkt bijna altijd weer direct met refreshen, en ben er nog geen tekst mee verloren dus ik heb er niet echt last van..

Jovi_Hobbes

Nou, wat flauw, dit is de eerste keer dat ik wel tekst kwijt ben en dan precies in dit onderwerp  :D
Ik had iets getypt over dat het door de nieuwe server komt en dat het probleem al bestaat sinds onze laatste grote verstoring. We kunnen er dus helaas zelf helemaal niets aan doen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Ik heb even nagevraagd bij David Jay:
De foutmeldingen zijn gerelateerd aan de capaciteit van de server, ze hebben hiervoor eerst zo veel mogelijk dingen uitgeschakeld (waaronder de functionaliteit die we voor de AVENdiagrammen nodig hebben), maar dat heeft tot nu toe onvoldoende geholpen. De opdracht om de server capaciteit simpelweg te vergroten is al gedaan (maar ze hebben eerst andere dingen geprobeerd want dit zijn dingen die $$$ kosten) maar dat moet nog uitgevoerd worden.
Als alle problemen voorbij zijn zullen ook de uitgeschakelde functies weer aangezet worden en zullen ook de AVENdiagrammen weer gaan werken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

marlex


Jovi_Hobbes

 :klap: voor David Jay en de andere techneuten. Volgens mij stoppen zij toch echt veel tijd in AVEN en misschien zelfs ook wel hun eigen centjes.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?