Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Muziek!!

Gestart door Ciara, december 06, 2011, 03:58:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ciara

Geen idee of het er al is, en anders bij deze! Het muziek topic! Wat luister je nu? Welk nummer kun je maar niet uit je hoofd krijgen? Wat wil je zo graag op de radio voorbij horen komen? Post het hier! Bij voorkeur met een linkje uiteraard ;)

Voor mij is het weer kerstliedjes tijd, maar dan net een beetje anders, namelijk met een rock tintje ^_^

Debby Ryan - Dech the halls:

http://www.youtube.com/watch?v=g19_5N6zuIk

Fricai

Volgens mij wel eens iets over geweest een jaar terug of zo, maar whatever. :)

Anyway, nog altijd verliefd op 'Hard Dance', ofwel harde elektronische dansmuziek. Je weet wel, "herrie"/"dat is toch geen muziek"/"het is alsmaar hetzellufdeeee". ;)
Laatste tijd wat op zoek naar filmmuziek en andere epische dingen. mostly filmmuziek, dat is het enige wat ik kan vinden en zelfs dat gaat moeizaam.. iemand nog tips?

myra

de laatste dagen zit ik met 'a long december' van the counting crows in mijn hoofd :)

Zonnekind

Ik blijf CCR geweldig vinden. Bad moon rising... heerlijk nummer.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

FlowerPower

Sunrise avenue-hollywood hills
Zit ik al de hele dag in mijn hoofd.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op december 07, 2011, 12:40:58 AM
de laatste dagen zit ik met 'a long december' van the counting crows in mijn hoofd :)

Ooh, die is mooi! Ik heb een verzamel cd van hun.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Zonnekind op december 08, 2011, 05:34:49 PM
Ik blijf CCR geweldig vinden. Bad moon rising... heerlijk nummer.

vind ik ook een geweldig nr...die tekst heeft ook iets dreigends en fascinerends

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 08, 2011, 08:00:37 PM
Citaat van: myra op december 07, 2011, 12:40:58 AM
de laatste dagen zit ik met 'a long december' van the counting crows in mijn hoofd :)

Ooh, die is mooi! Ik heb een verzamel cd van hun.

ja he, de sfeer in dat nummer blijft je gewoon bij

petra1963

Ik kan 'Talking about the revolution' maar niet uit mijn hoofd krijgen.. Van wie is dat ook al weer ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

NEWxRELIGION

Ik was altijd een enorm fan van het liedje Imagine van John Lennon maar Taio Cruz kon dit gevoel alleen maar versterken met zijn remake .
http://www.youtube.com/watch?v=ybKwl9O5QWk

Ook LeAnn Rimes is een blijvertje met The Rose ( meer gekend van de nederlandse versie ; De Roos van Ann Christy  ).
http://www.youtube.com/watch?v=JZ2jNGRXIIw

The White Stripes met I just don't know what to do with myself kan mij ook altijd meenemen naar andere werelden .
http://www.youtube.com/watch?v=R5aUZ5bwDNs
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

AniMeshorer

Hoe heb ik dit topic nog nooit eerder gemerkt? :D

Er zijn 4 bands die er voor mij enorm bovenuit steken: Echo & The Bunnymen, Orphaned Land, Sophia, en Sophya (dat zijn twee verschillende bands ja)

Daarnaast nog erg enthousiast over bands als Manic Street Preachers, The Smiths, HaMachshefot, Placebo, Arsenal, Patti Smith, Heather Nova, Indochine, Bauhaus, ... Een brede waaier bands, waarvan ook enkele erg obscure. Ik luister daarnaast veel naar Midden Oosterse muziek, zowel Turks, Arabisch als Israelisch.

Sapari tamo temimo, sapari nogil batemo...  :cheerleader:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AniMeshorer

Voorsmaakje op het Arsenal concert waar ik weldra heen trek (meermaals, ik overweeg nog een 3de show mee te pikken maar ga zeker 2x gaan)

www.youtube.com/watch?v=0RiMSvo0u4I
www.youtube.com/watch?v=vciCJB2nqiM
www.youtube.com/watch?v=A6w8qktl4Ms
www.youtube.com/watch?v=H03SIY43UA8

De laatste is de trailer van de film die ze in Japan maakten als begeleidende film bij hun laatste CD, in het concert worden de songs live gespeeld met de film erbij. Mooie mix tussen cinema en concert. Het verhaal is een nieuwe wet in Japan die dansen verbiedt en 2 mensen die hier tegenin willen gaan door een groot concert te organiseren ; de DJ wil zelfmoord plegen na die nacht omdat hij achtervolgd wordt door spookbeelden van zijn ex vriendin die een jaar voordien in zee verdronk en nu nog altijd langs de daken van Tokio zweeft alsof ze in de lucht aan het verdrinken is. Het einde vd film ken ik uiteraard nog niet, maar de muziek zal sowieso goed zitten. Hopelijk geen seksscenes in de film, hetgeen ik echter een beetje voor vrees (gezien de lyrics van de song "Saudade")  :P
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.