Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leden met 0 berichten

Gestart door Stev, mei 10, 2006, 10:12:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

De leden met 0 berichten zijn vaker onderwerp van discussie, maar zeker met de aantallen waar je het over hebt kost het nogal wat tijd om daar allerlei acties aan te verbinden.
Een deel van deze leden zullen inderdaad spammers zijn, dat is omdat het account laten staan met een ban effectiever is dan het account verwijderen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Ik vroeg mij af of het misschien een idee is om berichten in het contacthoekje te verwijderen als de posters geen lid meer zijn. Dan is het veel overzichtelijker voor degene die een maatje zoeken.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Iemand die zijn/haar account opheft heeft op dat moment de keuze om alle berichten te verwijderen, meestal gebeurd dat niet (wat op zich positief is denk ik). Niemand krijgt verder notificaties van dat zoiets gebeurd, ook de admins niet, en dat maakt je idee wat lastig uit te voeren.
Het enige wat we kunnen doen is op het moment dat het opgemerkt/gemeld wordt de berichten alsnog verwijderen, maar dan ben je waarschijnlijk al te laat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Briggy op februari 09, 2015, 06:38:17 PM
Ik vroeg mij af of het misschien een idee is om berichten in het contacthoekje te verwijderen als de posters geen lid meer zijn. Dan is het veel overzichtelijker voor degene die een maatje zoeken.

Ik heb links en rechts 'ns even gekeken in het Contacthoekje, maar er zijn heel weinig posters die geen lid meer zijn, dus nu 'Gast': veel minder dan 1 op de 10.
Ik zou met alle plezier het Contacthoekje kunnen doorpluizen om e.e.a. op te schonen, maar het heeft dus weinig zin.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)