Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

uitloggen

Gestart door Sismo, mei 15, 2006, 10:22:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Soms weet ik zeker dat ik uitgelogd heb en dan wordt ik (net als vanmorgen) hartelijk begroet met hoi Sismo! Blijk ik dus nog ingelogd. De tijd van ingelogd zijn is overigens wel blijven steken.  ??? snappiknie!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

En ik moet me telkens opnieuw inloggen :78:

Anyway, normaal log je automatisch terug in via een cookie (indien die ingesteld is), maar natuurlijk, normaal zou die cookie moeten verwijderd worden als je uitlogt...

Heb je dit trouwens altijd voor? Of gewoon af en toe?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

waarom wil je uitgelogd staan Sismo? Ik vind het reuzehandig dat ie vanzelf aanlogt zodra ik op de site kom, ik log dan ook nooit uit ;D

Sismo

Het is best vaak zo. Eerst dacht ik dat ik het gewoon vergeten was, maar zooo vergeetachtig ben ik toch nog niet!  Ik loop wel ietwat achter, want wat is een cookie? Ooit wel van gehoord, maar weet niet wat het nou eigenlijk is!  ???

Knodje: ik wil niet te verslaafd lijken!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Kan het er misschien aan liggen dat ik "blijvend" heb aangeklikt... ;D?

P.S. die twee gekke b's hadden een dikgedrukt "te" moeten opleveren...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dan had 'te' tussen de gekke b's moeten staan. Net als bij het quoten  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Jamaar... :banghead: .in Word werkt dat toch anders....? Ff proberen dan...te  ::)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :klap:

Dat klopt, words werkt anders. Hier moet je alles tussen de codes zetten als je iets wilt veranderen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik dacht slim te zijn en heb 60 minuten als "aantal minuten dat je blijft ingelogd" ingesteld. Stom verbaasd ben ik elke keer als ik er na een uur eruit gegooid wordt  ;D Dus log ik lekker opnieuw in (verslaafd aan eigen netwerk dus  :banghead: )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Citaat van: Sismo op mei 15, 2006, 01:57:05 PM
Kan het er misschien aan liggen dat ik "blijvend" heb aangeklikt... ;D?
Normaal zou je dan nog altijd moeten kunnen uitloggen met de "log uit"-knop

Gewoon wegnavigeren of het venster sluiten werkt dan idd niet meer.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Al met al begrijp ik dat het niet zo'n punt is om ingelogd te blijven...Wat mij betreft is het probleem opgelost!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-