Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Does Asexuality Fall Under the Queer Umbrella?

Gestart door AceVentura, mei 18, 2012, 01:47:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Via het Engelstalige forum kwam ik het onderstaande artikel tegen:
http://www.huffingtonpost.com/allison-hope/asexuality-queer-umbrella_b_1521191.html?ref=gay-voices

Veel leesplezier :-)

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Veel leesplezier heb ik zeker gehad! het is echt een goed artikel! :klap:

Jovi_Hobbes

 :klap: leuk, iemand die niet aseksueel is, maar er wel begrip voor heeft  :cheerleader:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


Lizzie7

Goed artikel, en de commentaren eronder zijn ook interessant. Grappig dat sommigen lijken te vinden dat aseksueel zijn geen probleem is omdat we wel mogen huwen en niet gediscrimineerd zouden worden.

Jovi_Hobbes

Dat is inderdaad wel een beetje kort door de bocht.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Er wordt natuurlijk gewoon gedacht dat mensen niet aan iemand kunnen zien of hij/zij aseksueel is of niet, en dat een aseksueel daardoor niet gediscrimineerd kan worden. Ik liep laatst hand in hand met mijn vriend en hij zei dat wij wel een heel a-typisch koppel waren. Toen zei ik dat niemand dat kon zien, en dat iedereen denkt dat we een gewoon hetero-koppeltje zijn. Daar was hij het wel mee eens. Toch zou hij zelf nooit uit de kast durven komen, omdat hij weet dat aseksualiteit niet geaccepteerd wordt.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, dat soort discriminatie heb je ook nog. En verder is het natuurlijk niet zo dat je geen problemen hebt als je niet gediscrimineerd wordt. Leg het maar eens uit aan een seksuele persoon waar je verliefd op bent of zo.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat kan je natuurlijk best wel uitleggen. Maar ja, of men je begrijpt is natuurlijk wel weer vers 2...

myra

een goed artikel! En idd leuk dat iemand die zichzelf hyperseksueel noemt, er aandacht wilt aan besteden!