Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een ChatBox?

Gestart door chayq, augustus 31, 2012, 12:10:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chayq

Is het mogelijk om net als bij Aven internationaal een chatbox neer te zetten? Zodat mensen live met elkaar kunnen chatten?

Gr. Travis

myra

dit zou mogelijk zijn... in het verleden hebben we die vraag nog eens gesteld, en toen was er weinig interesse voor (vooral omdat er weinig mensen tegelijk online zijn)...maar we kunnen het mss opnieuw eens bekijken.

chayq

Citaat van: myra op augustus 31, 2012, 09:57:58 AM
dit zou mogelijk zijn... in het verleden hebben we die vraag nog eens gesteld, en toen was er weinig interesse voor (vooral omdat er weinig mensen tegelijk online zijn)...maar we kunnen het mss opnieuw eens bekijken.

Okay dat zou leuk zijn namelijk, omdat er op de internationale ook een chatbox is, ik denk dat het best wel zou lopen

SoulDragon

Dat is inderdaad wel grappig, moeten we even steekproeven doen?
Er zijn nu 8 gasten en ik online...
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Wat hebben we te verliezen? :)

SoulDragon

Een hoop werk en frustraties voor degene die het moet installeren :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

AceVentura

Dat zal wel mee vallen denk ik  ::) , wel moet ik nog even kijken naar de technische haalbaarheid.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

chayq

Zou wel fantastisch zijn als het werkt!

Fricai

Ik heb er geen verstand van. Uiteraard, als het een hoop moeite is, dan is er de nodige twijfel. Als het meevalt, dan kunnen we wellicht gewoon eens aankijken hoe het loopt. :)

chayq

Citaat van: Fricai op september 02, 2012, 08:30:09 PM
Ik heb er geen verstand van. Uiteraard, als het een hoop moeite is, dan is er de nodige twijfel. Als het meevalt, dan kunnen we wellicht gewoon eens aankijken hoe het loopt. :)

Okay, echt heel moeilijk is het niet, ik heb zelf op mijn eigen website een chatbox je moet alleen een html hebben ervoor

SoulDragon

Ah, ik ben benieuwt, kan wel leuk zijn.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

chayq


Jovi_Hobbes

We zijn even aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn. Hopelijk binnenkort meer hierover  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Lizzie7

Nou, ik heb toch wel heel vaak de indruk dat ik alleen online ben.

Jovi_Hobbes

Dat gebeurt mij ook regelmatig. We moeten daarom dus ook even afwegen hoeveel mensen erin geïnteresseerd zijn en hoeveel tijd het kost om zoiets bij te houden. Als het allemaal niet al te lastig is kunnen we het natuurlijk uitproberen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?