Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een ChatBox?

Gestart door chayq, augustus 31, 2012, 12:10:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Wanner zijn de meeste mensen online? Ik neem aan 's avonds.

chayq

Citaat van: Dutchamoeba op september 04, 2012, 10:04:56 PM
Wanner zijn de meeste mensen online? Ik neem aan 's avonds.

Er zullen vast ook mensen overdag online zijn, maar inderdaad het meeste zullen s'avonds online zijn

SoulDragon

Ik ben altijd s'morgens online.
Maar ik denk dat meeste mensen inderdaad s'avonds online zijn.....voel me zo alleen  :'(
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

chayq

Citaat van: SoulDragon op september 05, 2012, 11:24:05 AM
Ik ben altijd s'morgens online.
Maar ik denk dat meeste mensen inderdaad s'avonds online zijn.....voel me zo alleen  :'(

Ahww!! knuf!

FlowerPower

Ik ben meestal alleen 's avonds online omdat ik moet werken, maar op dinsdag heb ik mijn vrije dag en dan durf ik door de dag ook wel online te zijn zoals in het weekend.

SoulDragon

Citaat van: chayq op september 05, 2012, 02:37:53 PM
Citaat van: SoulDragon op september 05, 2012, 11:24:05 AM
Ik ben altijd s'morgens online.
Maar ik denk dat meeste mensen inderdaad s'avonds online zijn.....voel me zo alleen  :'(

Ahww!! knuf!

hehe dankje :)
hmm, ik ben in het weekend meestal niet zo veel online...op nu even na dan :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Malkavian

#21
greetz, ik ben nog erg groen dus misschien is dit onderwerp alang van tafel.

Ik gebruik zelf voor verschillende groepen t programma Discord, t is een gratis service voor voice/text chat en kan gebruikt worden via telefoon, browser of desktop app. het is heel makkelijk een server op te zetten.

hun site is https://discordapp.com/

als er intresse is help ik graag bij t opzetten, Ik voel me nog iets te nieuw om hiervoor t initiatief te nemen.
"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

AceVentura

Even een algemene opmerking, en dat geld niet alleen voor discord maar ook voor facebook en alle (a)sociale netwerken:
Als een dienst gratis is betaal je meestal met je privacy. Dat betekend dat alles wat je doet door-en-door geanalyseerd wordt om een zo goed mogelijk profiel van je te maken (wat doorgaans weer voor advertentiedoeleinden gebruikt wordt). Zeker met een persoonlijk onderwerp als je geaardheid zou ik uitkijken met het gebruik van dat soort diensten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

#23
Verder nog een opmerking. Het staat iedereen vrij om zelf groepen op Facebook en dergelijke op te richten over aseksualiteit en een chatkanaal openen kan natuurlijk ook, maar het valt niet onder onze verantwoording. We modereren daar niet. En ook op chats ontstaat wel eens ruzie of er komen mensen binnen met minder leuke bedoelingen. Spammers, trollen, mensen die in de prostitutie werken en klantjes zoeken, we hebben het hier allemaal voorbij zien komen en dat kan daar dus ook gebeuren.

Om verwarring te voorkomen lijkt het me dan ook niet goed om aan je chatkanaal de naam Aven te verbinden. Omdat het daar los van staat. We verbinden ons er vooralsnog niet aan, dus kan het ook geen Aven heten. Je mag natuurlijk naar Aven verwijzen, maar dat is wat anders. Dus als je de naam aan wilt passen, zou ik dat heel fijn vinden. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Ik sluit me helemaal bij Koffie en AceVentura aan.
Vooral deze zin:
Citaat van: Koffie op oktober 17, 2018, 11:01:47 PM

Om verwarring te voorkomen lijkt het me dan ook niet goed om aan je chatkanaal de naam Aven te verbinden. Omdat het daar los van staat. We verbinden ons er vooralsnog niet aan, dus kan het ook geen Aven heten. Je mag natuurlijk naar Aven verwijzen, maar dat is wat anders. Dus als je de naam aan wilt passen, zou ik dat heel fijn vinden. :)


wil ik graag nog eens benadrukken.
AVEN is een netwerk van aseksuelen, maar niet elk netwerk of groep van aseksuelen is (een) AVEN!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lizzzzzk

"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Malkavian

mijn excuses, het was niet mijn intentie om "zelfstandig" iets op te zetten, ik was puur benieuwd of jullie er bekent me waren. de (test) server is verwijderd.

"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

kim10

Lijkt mij ook wel wat. Het proberen waard toch ? :cheerleader: