Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interesse in een chatbox

Gestart door Jovi_Hobbes, september 08, 2012, 11:52:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Het idee is opgeworpen om aan dit forum ook een chatbox te koppelen. Deze poll is bedoeld om te zien hoeveel animo ervoor is. Hij staat 2 weken open (dus tot 22 september).
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ik weet niet wat ik moet stemmen. Nogal tussen a en b in. :P

Kunnen we niet opties invoeren ala
"ik zie mezelf wel.. "
a) elke dag op de chatbox
b) een paar keer per week ...
c) 1x per week
d) minder
e) nooit


Jovi_Hobbes

Maar dan weet ik niet zo goed wat voor waarde we dan aan al die antwoorden moeten geven. Zie de vraag maar als:
1. een chatbox lijkt me wel leuk, ik zou er wel iets mee doen als die er zou zijn
2. ik heb er geen behoefte aan en verwacht niet dat ik er veel mee zal doen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Jea, maar mensen met 'ik zou er wel iets mee doen' bedoelen dat ze er misschien eens in de maand eens op kijken, is het totaal niet levensvatbaar (terwijl wellicht een meerderheid voor is). Ik zeg maar wat.

mimsel

Ik heb nee gezegd, maar ook omdat ik het nog nooit heb gebruikt. Ik vind het meestal te snel gaan met al die antoorden enz.
Ik zat vroeger ook nooit op msn enzo. Mailen vind ik makkelijker.
Maar wie weet, als het er is, dat ik het dan wel zal gaan gebruiken, ik weet het niet  ???

fee23

Het lijkt me wel leuk! En handig om een meeting af te spreken met je nieuwe regio clubje ;D

mimsel

Citaat van: fee23 op september 10, 2012, 10:51:14 AM
Het lijkt me wel leuk! En handig om een meeting af te spreken met je nieuwe regio clubje ;D

Daar heb je dan wel weer gelijk in!!


FransD

Ik heb er eens over nagedacht
Men heeft als men op Facebook aangesloten is  toch ook de mogelijkheid te chatten
Dan is dit probleem toch opgelost

Frans D

mimsel

Citaat van: FransD op september 10, 2012, 07:23:30 PM
Ik heb er eens over nagedacht
Men heeft als men op Facebook aangesloten is  toch ook de mogelijkheid te chatten
Dan is dit probleem toch opgelost

Frans D

Daar moet ik je dan ook weer gelijk in geven  ;D

Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat, dat dan misschien weer iets te openbaar is voor sommige mensen  ???
( ik weet het niet, ik doe maar een suggestie.......)

Ik kan mij ook voorstellen, omdat ik heel vaak lees dat omstanders het niet weten van iemand (dat ze een aseksuele geaardheid hebben), dat ze zo iemand dan niet willen toevoegen aan hun FB omdat ze dan bang zijn voor de reacties van mensen die dichtbij staan.
Die gaan dan misschien vragen wie die persoon dan is en hoe diegene die dan kent.
Op mijn FB staan alleen mensen die ik ook echt ken en is redelijk afgeschermd, en als je mensen op je FB toelaat dan moet je jezelf wel meer openbaar maken.
Dan moet je toch je echte naam geven en je foto/familieleden staan toch bij veel mensen op hun FB. Ik weet niet of mensen dat willen delen.

( Ik ben misschien ook wel een piet lut want ik heb op mijn FB geen foto staan van mijzelf en gebruik hier ook niet mijn volledige, echte, naam)

Maar, ik weet het niet hoor, ik zit ook maar wat te filosoferen ( wat een rot woord, zal het vast verkeerd schrijven sorry)
Ik kan het ook helemaal mis hebben en vinden mensen die dan wel op die manier contact met elkaar willen wel dat de moeite waard en delen hun wel hun prive gegevens.
Ik zie namelijk ook al vaker dat mensen hun foto erbij zetten hier op het forum, dus wie weet.

Het is in iedegeval wel een optie! Zeker voor mensen die elkaar op die manier willen spreken!!

Goretjes Mimsel

Lizzie7

Mimsel, ik ben het zelf helemaal met je eens dat ik mijn FB niet wil delen omdat dan mijn foto's en mijn identiteit helemaal bekend zijn, maar als je er natuurlijk vanuit gaat dat dit enkel zou bedoeld zijn voor de mensen die toch in real life gaan afspreken, nou, dan kennen ze je echte naam en hoe je eruit ziet nadien dan natuurlijk ook!

Fricai

Plus, niet iedereen heeft uberhaupt facebook (ik niet) of wil het gebruiken om te chatten.
Een chatbox op het forum ligt voor de hand.

Ereinion

Ik heb de poll veranderd. De volgorde is niet heel logisch, maar het is niet anders. Iedereen die 'ja' had gestemd; je stem telt nu mee voor de eerste optie, dus dat je iedere dag gaat chatten. Ik heb je wel de mogelijkheid gegeven om je stem te wijzigen, dus als je minder vaak aanwezig zult zijn, moet je je stem even veranderen.

Volgende week zal ik een uitgebreide nieuwsbrief versturen (op dit moment zijn er nog problemen, waardoor dit niet handig is), met daarin deze vraag, het onderzoek en de filmavond.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SoulDragon

Ik ben wel voor een chatbox.
Wat mimsel zegt over facebook zit zeker wat in.
Ik heb wel facebook (gebruik het trouwens niet echt), maar daar dus ook vrienden en familie op die niet weten dat ik aseksueel ben.
Als je dan (meerdere) mensen koppelt waarvan dat wel bekend is op hun facebook site dan is dat natuurlijk heel snel 1 + 1 = 2.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

JustKidding

Het beste kun je een IRC server opzetten, vervolgens verbinding maken (als gebruiker) met een chatprogramma zoals mIRC.
Mocht die niet mogelijk zijn dan heb ik nog wel een mogelijkheid (een netwerk) dat van onze organisatie is, het nadeel is alleen dat het woord 'Kinky' in de url zit. (Gezien de organisatie doel).
Mocht dit geen probleem zijn, meld het dan eventjes en ga ik het overleggen met het team. Tevens kunnen mensen die aseksueel zijn en toch interesse hebben naar kinky dingen ook daar 'hulp / gelijk gestemde' in zoeken.

I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AceVentura

IRC zou ook mijn voorkeur hebben, maar ik ben bang dat we daarmee in de minderheid zijn  :schater:

Als het niet te moeilijk is om een AVEN channel op die server te maken is het misschien wel een mooie proef om te kijken of het wat toevoegt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler