Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interesse in een chatbox

Gestart door Jovi_Hobbes, september 08, 2012, 11:52:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JustKidding

Is binnen 2 minuutjes geregeld, ik moet alleen wel even overleggen met het team en geen idee hoelang dat kan duren. :P Laat maar iets weten :)
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AceVentura

Ik zal even met de andere admins overleggen, in ieder geval bedankt voor het aanbod
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Paul2

Ik heb de poll helaas gemist, maar een chatfunctie lijkt me wel een leuk idee. Sommige fora hebben ook onderaan een zogeheten shoutbox, is dat geen optie bij deze forumprovider toevallig?

Jovi_Hobbes

Dat van de shoutbox zou ik niet weten. Iemand anders een idee?
Zo'n AVEN channel lijkt mij inderdaad wel een goed idee om eens uit te proberen of er ook echt gebruik van wordt gemaakt. Mocht het een groot succes zijn dan zouden we kunnen nadenken over permanentere oplossingen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

#19
Ik heb even gezocht en er zijn shoutbox mods voor deze forumsoftware beschikbaar. Die wijzigingen zijn wel best ingrijpend dus ik denk dat we eerst op een wat simpelere manier moeten uitproberen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Paul2

Okay dank je  :) Er zijn denk ik ook wel aparte chat-aanbieders, dat je een eigen chat kunt aanmaken en dan een linkje vanaf het forum enzo

Fricai

IRC, wauw. xD (Maar ik denk dat voor een forum-gelinkte chatbox (ala engelse AVEN) meer publiek is.)

MarkA

Sja je kunt ook altijd gewoon ergens een IRC kanaaltje opzetten en op de site dan een web client posten zodat mensen gewoon vanuit hun browser mee kunnen doen.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

AceVentura

@JustKidding:
Aan de reacties te horen kunnen we in ieder geval wel eens experimenteren met een IRC kanaal, ik ben benieuwd of dat gaat lukken.
Wat ik eigenlijk wel belangrijk vind, maar dat zal voor de andere onderwerpen waarvoor de IRC server gebruikt wordt ook gelden, is dat de channels niet gelogd worden en/of dat die logs niet gepubliceerd worden. Dat uiteraard omdat er mogelijk gevoelige onderwerpen besproken kunnen worden, dat is natuurlijk niet leuk als je die gesprekken later ineens ergens terug vind.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mar

Beetje laat, maar ik ben wel voor!  ;D

Thijs

Citaat van: Mar op januari 21, 2013, 12:06:42 PM
Beetje laat, maar ik ben wel voor!  ;D

Ik ook  ;D  wel, als hier geen chat komt :D dan is dat ook niet erg..

gargoyle

Een chatbox zou wel leuk zijn, ik verkies chatboxen over gewoon posten op een forum. Vind je mensen beter leert kennen via chatbox.  :klap:

Fricai

Er gebeurt eigenlijk niks mee op het moment, het idee is geopperd en er is wat interesse getoond maar er is nog geen actie ondernomen.

Ik heb er ook weinig verstand van, we hebben al redelijk wat verschilende suggesties gehad. Degene die het makkelijkst te promoten/bezoeken/gebruiken is maar eens proberen? =]

JustKidding

Verdomme, ben een tijd inactief geweest en dus helemaal niet stilgestaan bij de service die ik heb geofferd. Sorry  :-\

Zover ik weet bestaat de server nog steeds, graag bericht sturen mocht er nog enigszins interesse zijn :P
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster