Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel Vlaamse Libelle

Gestart door Dutchamoeba, november 16, 2012, 10:51:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een mailtje ontvangen van iemand die mij heeft geïnterviewd voor de Vlaamse Libelle. Ze heeft me het eindresultaat van het interview toegestuurd: een mooi artikel in de rubriek 'mijn verhaal'. Ik geloof in de kracht van goede interviews!

Jovi_Hobbes

Daar verdien je dan wel weer een  :visibility: mee!
Weet je al wanneer het artikel verschijnt? Dan weten al onze Vlaamse leden  wanneer ze de Libelle moeten gaan kopen  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlowerPower

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 17, 2012, 03:59:39 PM
Daar verdien je dan wel weer een  :visibility: mee!
Weet je al wanneer het artikel verschijnt? Dan weten al onze Vlaamse leden  wanneer ze de Libelle moeten gaan kopen  :)

Idd! Die wil ik dan wel gaan kopen ;)

Dutchamoeba

Voor zover ik weet is het nieuwe nummer nu uitgebracht. Ik zal het nog even navragen!

anonymous

Wordt het ook in Nederland geplaatst? Is daar iets over bekend?

Dutchamoeba

Ik denk het niet; dat is een Libelle met andere werknemers, andere redactie, andere artikelen etc. Wel is het zo dat ik toestemming heb gekregen om het artikel te plaatsen op deze site. (na een tijdje, wanneer het magazine niet meer in de schappen ligt).

FlowerPower

Oh dan wacht ik wel wat. Want alleen voor dat artikel ga ik het dan niet kopen, verder interesseert libelle mij niet veel.

SoulDragon

oohh wat goed!
Ik wil het graag lezen :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Crybaby

Het artikel staat deze week in de Vlaamse Libelle.  Het is door dit interview dat ik dit leuk forum gevonden heb, waarvoor dank!  :cheerleader:

Dutchamoeba

Zeer graag gedaan! Daarvoor heb ik het ook gedaan! Welkom hier! :wave: