Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het archief

Gestart door Stev, juni 08, 2006, 08:10:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Op een ander forum (nee, daar ga ik me echt niet voor aanmelden) zag ik een interessante rubriek: archief. Bedoeld als verzamelplaats voor alle oude, dubbele en niet meer relevante forumberichten. Ik kon alleen niet zien hoe de berichten daar terecht zijn gekomen. Waarschijnlijk een leuk klusje voor de admins?  ;)
Zou het nu of later ook hier handig zijn?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Misschien als we ooit zo'n groot en onoverzichtelijk forum krijgen dat het handig is. Maar oude onderwerpen verdwijnen vanzelf op de achtergrond, dus een appart archief is mijns inziens niet echt nodig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik ben er eigenlijk ook niet zo voor dat archief. Mijn ervaring is dat ik oude berichten daarin moeilijk terug vind. En zoals Kim zei, oude berichten staan toch helemaal onderaan de lijst.

Stev

Zo zie je. Ik heb gewoon helemaal geen ervaring met die dingen (forums) dus vond ik het meteen handig  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Bij grote forums is het zeker ook handig hoor! Maar het is eigenlijk nog belangrijker om een zoekfunctie te hebben waarmee je in alle berichten kunt zoeken, en die hebben we hier dus ik verwacht voorlopig nog geen problemen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?