Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

NL dating site zonder seks

Gestart door Edewecht, juni 15, 2013, 01:55:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beau

Ik had al eens op gewone datingsites gezocht naar kopjes 'aseksueel'... maar die zijn niet te vinden. Misschien dat deze site daarin verandering geeft.
Dat je moet betalen voor een lidmaatschap zie ik maar als investering. Ik ga deze site onthouden!

LabRatje

Als je deze prijs vergelijkt met 'reguliere' datingssite is hij juist goedkoop.  Bij Relatieplanet ben je volgens mij al zo'n 35 euro per maand kwijt. Jeej aseksualiteit :P.

myra

Leuk dat er nieuwe datingsite voor aseksuelen bestaat!

FlamesofFire

Ik dacht eindelijk ehehe. Ik kom nu net uit een relatie. Gisteren avond uitgemaakt. Het duurt even voor dat ik een nieuwe wil maar fijn om te weten dat dit bestaat.

Fricai

Citaat van: LabRatje op oktober 25, 2013, 11:25:42 PM
Als je deze prijs vergelijkt met 'reguliere' datingssite is hij juist goedkoop.  Bij Relatieplanet ben je volgens mij al zo'n 35 euro per maand kwijt. Jeej aseksualiteit :P.

Say what? Serieus? Holy shit. Waar gaat dat geld heen, webspace? Klinkt als Total Ripoff Part II. xD

LabRatje

Citaat van: Fricai op november 17, 2013, 02:54:45 AM
Citaat van: LabRatje op oktober 25, 2013, 11:25:42 PM
Als je deze prijs vergelijkt met 'reguliere' datingssite is hij juist goedkoop.  Bij Relatieplanet ben je volgens mij al zo'n 35 euro per maand kwijt. Jeej aseksualiteit :P.

Say what? Serieus? Holy shit. Waar gaat dat geld heen, webspace? Klinkt als Total Ripoff Part II. xD

Net gecheckt, bij RelatiePlanet betaal je 28.50 per maand(!!!).  Ach, die mensen moeten ook (slapend) rijk worden.  Makkelijk hoor, gewoon een website lanceren en zeggen 'Betalen!!!'

Sismo

Spannend...heb me net aangemeld!   :cheerleader:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Zijn er ook vlamingen aanwezig? Dat wil ik wel graag weten vooraleer ik me aanmeld en betaal :)


Sismo

Ik heb er wel een aantal gezien, zal eens turven! Je hoort van me!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik vrees dat je teleurgesteld gaat worden...ik heb 190 profielen doorgebladerd en ben 4 vrouwen uit België tegen gekomen....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

SoulDragon

Ja, ik vraag me ook af hoeveel mogelijke partner (om het maar cru te zeggen) erop zouden zitten.
Aangezien de site nog redelijk nieuw is, zou ik dat graa weten voordat ik ga betalen...
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Sismo

Haha, ja dat snap ik wel, maar als iedereen er zo over denkt....wordt 't nooit wat!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Ik wou me ook registreren, maar helaas kan je woonplaatsen in België niet eens selecteren... Blijkbaar enkel voor een Nederlands publiek. Ik ga nu ook geen valse woonplaats opgeven he
Hopelijk leren jullie leuke mensen kennen!



Sismo

Dat is raar, want er staan gewoon plaatsnamen bij, ook in België!  Nog eens proberen?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

PaperWings

Hoe zit het eigenlijk met de gemiddelde leeftijd op die site? Heb eens gelezen dat deze vrij hoog lag, is dit nog steeds zo?