Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

NL dating site zonder seks

Gestart door Edewecht, juni 15, 2013, 01:55:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlamesofFire

ik heb gezien dat binnenkort sluit. Ik heb net de moed verzameld om me in te schrijven.

Sismo

#31

Ze stoppen er idd mee, jammer hoor!
Zie hieronder.

Wij zien ons genoodzaakt per 15 april a.s. te stoppen met datezonderdat. Hoe erg wij ook ons best hebben gedaan en hoezeer wij ons betrokken voelen bij de doelgroep; we krijgen datezonderdat niet naar tevredenheid van de grond.

Er blijven te weinig nieuwe leden bijkomen en er is niet voldoende activiteit op de site waardoor de mensen niet vinden waar zij naar op zoek zijn. Het blijft een geweldig initiatief maar helaas voor ons niet haalbaar. Het in de lucht houden van een site, reclame maken en en adverteren kost  veel geld en is eigenlijk alleen weggelegd voor hele kapitaalkrachtige instanties . Maar dat zijn wij niet en dus redden we het echt niet meer. Nu moeten we deze moeilijk en pijnlijke keuze maken.

Met heel veel inzet en liefde zijn wij dit project gestart, en zijn er gelukkig ook een hoop mensen geweest die er mooie contacten aan hebben overgehouden, en dat was ons heel veel waard.

Wij danken u allen voor uw positiviteit en vertrouwen, en wensen u veel geluk!

Met vriendelijke groet,

Trudy Kunz en Mirjam van der Horst

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra


AceVentura

Jammer hoor, ik had de indruk dat de site best populair was, maar dat was voornamelijk omdat er hier vaak over geschreven werd, ik heb de site zelf nooit bezocht.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mar

Voor wie nog zoekende is of deze website nog niet heeft gevonden....

Ik ben zelf op http://www.asexualitic.com/ gestuit. Het is wel een Engelse website maar je kan natuurlijk ook op land zoeken. Naar mijn idee is de grootste groep zo tussen de 18 en 35 ongeveer.
Voor mij was het belangrijkste dat het gratis is..

Dus wellicht hebben jullie er wat aan. Beter dan niks ..zeg ik dan maar. Al vind ik het jammer dat websites zoals Lexa e.d. niet ook opties hebben om als aseksueel elkaar te zoeken. ??? :-\