Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Splitsers

Gestart door Jovi_Hobbes, juni 23, 2006, 07:17:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Hier een hele stapel  :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
voor de mensen die de splistwerkzaamheden uitvoeren en hebben uitgevoerd. Als we iedereen in elk gesplists onderwerp uitgebreid gaan bedanken moet er meteen weer gesplitst worden  ;D  Vandaar dit nieuwe onderwerpje...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Voor cake doe ik alles!  ;D

Als je een onderwerp tegenkomt dat gesplitst moet worden, dan is het wel handig om daarin een nieuw berichtje te plaatsen met iets van Splitsen AUB! Dat scheelt ons weer een hoop zoekwerk. Bedankt alvast!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is inderdaad wel handig ja (en dan kun je daar stiekem ook een stukje  :cake: verstoppen om de admins gemotiveerd te houden  ;D )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

#3
Graag gedaan  ;D. ik vind het wel goed dat de serieuzere topics van de fun topics gescheiden worden. Niet dat ik tegen humor ben  :D, maar tis op een forum gewoon overzichtelijker

Jovi_Hobbes

En dan vooral voor nieuwere leden...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#5
Citaat van: Ereinion op juni 23, 2006, 07:20:18 PM
Als je een onderwerp tegenkomt dat gesplitst moet worden, dan is het wel handig om daarin een nieuw berichtje te plaatsen met iets van Splitsen AUB!

Wat dachten jullie van een afsplitsing "Tempesta in de wolkjes"?  (of Tempesta's belevenis in het vliegtuig)  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Oh, help. Heeft iemand dat onderwerp al gevonden? Misschien is het handiger als je in het onderwerp dat gesplitst moet worden dat aangeeft, Stev. Nu moeten we nog het hele forum doorzoeken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Volgens mij zit het bij Casa Luna maar het was eigenlijk een grapje  :-\
Als je het overweegt te doen, is het misschien een idee om een subforum "reizen en vakanties" te beginnen? Nu de zomertijd nadert  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ach, vakantie-verhalen kunnen gewoon bij Buiten-A-ards.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

eigenlijk was ik wel van plan op aarde te blijven Ereinion!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Kunnen al mijn berichten dan in het gedeelte buiten A-ards gezet worden? Ik stuur namelijk altijd vanop de zon 8) :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Dat wordt dan een eind rijden naar Eindhoven!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Geeft niet, gaat op zonne-energie  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-