Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hij heeft vaker hoofdpijn

Gestart door Edewecht, april 13, 2014, 09:54:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

In Trouw van 22 maart 2014 staat een interessant artikel over mannen die geen zin meer hebben in seks, en hoe moeilijk dat voor ze kan zijn, omdat van hun verwacht wordt dat ze altijd seksbeest zijn!  ;D

Ik heb het gescand en je kunt het hier lezen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Interessant artikel! Bedankt voor het delen.  :klap:  :cake:
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Citaat van: Uffie op april 14, 2014, 12:13:49 AM
Interessant artikel! Bedankt voor het delen.  :klap:  :cake:

Ik vind het fijn dat zulke artikelen er zijn. In de wetenschap gaat alles tegenwoordig over de evolutie (= sex, sex, sex), waardoor alles wat in dat straatje past meteen voor waar wordt aangenomen, hoe onlogisch ook. Het is al een paar jaar een 'feit' in de wetenschap dat mannen iedere 7 seconden aan seks denken. Toen ik voor het eerst een artikel las waar dat getal in voorkwam, dacht ik: "Hoe is dat toch mogelijk?" Als mannen iedere 7 seconden aan seks zouden denken, dan zouden ze verder toch bijna nergens aan toekomen? De maatschappij zou dan toch zeer disfunctioneel zijn? Mannen die iedere 7 seconden aan seks denken kunnen niet normaal functioneren in de maatschappij, en zouden zo spoedig mogelijk bij een seksuoloog in behandeling moeten gaan. Helaas vinden veel seksuologen het juist gezond en normaal wanneer een man iedere 7 seconden aan seks denkt. Het kritisch denkvermogen van veel wetenschappers laat dus duidelijk te wensen over...