Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

termen onder mijn naam

Gestart door petra1963, juli 18, 2006, 09:03:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ligt eraan hoe hard en vooral hoe vaak je het gaat verkondigen.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Ik ben verslaafd (ben ik er al bijna?)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Je bent al bijna op een kwart!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Goed idee ! Ik ben ook verslaafd !  :klap: ( En dat is helaas ook zo.. ;D)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ach, ik vind het wel een leuke vorm van verslaving. En ik heb er toch nog een heel klein beetje controle over. Als ik echt geen tijd heb zet ik de computer gewoon niet aan. :D  Het gaat pas fout als ik denk: even snel AVENnen, want voor je het weet is het dan een uur later (of nog erger)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, dat is ook zo. Helaas (of toch niet) staat bij ons bijna altijd de computer aan. Dan is de verleiding nog iets groter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Jovi schreef: > want voor je het weet is het dan een uur later (of nog erger)  <

Ja, dat ken ik ook maar al te goed. Dan kan het bij mij 's avonds erg laat worden.. Maar mijn computer staat altijd uit wanneer ik 'm niet gebruik, dus dat remt mij ook een beetje af. Zo kom ik ook nog aan Refterbewoners en vrienden in Nijmegen toe..
En een telefoontje zo van tijd tot tijd, bijv van 22.30 uur tot 01.00 uur ( onlangs, met een goede vriendin die hier vlak bij woont). Dat was wel mijn record, zowel qua late telefoontjes als qua lengte.  :o
Maar ja, hier in het kengetal kost bellen 's avonds laat ook zo weinig... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja dat herken ik ook. Als ik thuis ben staat mijn pc praktisch ook de hele tijd aan, meestal zit ik er niet non stop achter, maar de verleiding is dan wel groot om elk uur eens te komen kijken...  :-[

Jovi_Hobbes

Dat ding helemaal moeten opstarten is dus toch wel een goeie rem  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 28, 2006, 04:23:30 PM
En Sismo moet even opschieten, want die bij 5500 is haar bijna op haar naam geschreven: 5500 AVENissimo  :pinguin:

Vergeet dit niet Sismo, als je in deze fase beland bent mag je niet meer posten :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-