Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksueel douchegordijn

Gestart door Edewecht, augustus 01, 2014, 08:41:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Mooie trui maar een beeeeetje duur geloof ik. ;)
Maar geinig dat het 'onze' kleurtjes heeft. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Ach, met 50% korting... Ik ga morgen gewoon eens kijken. Lekker herkenbaar bij meetings ;D
Anders goed is ook goed

Atlantis

Haha. Succes Bubble. Ik was van plan om zelf een Ace shawl te gaan breien  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Het rotte is dat paars me helemaal niet staat, hoewel ik het echt een mooie kleur vindt. Ik krijg dan de kleur van een vaal-gewassen vaatdoekje :-[ :P.
Anders goed is ook goed

Atlantis

Citaat van: Bubble op januari 14, 2019, 10:23:05 PM
Het rotte is dat paars me helemaal niet staat, hoewel ik het echt een mooie kleur vindt. Ik krijg dan de kleur van een vaal-gewassen vaatdoekje :-[ :P.

Hihi, dat heb ik dus met wit en grijs.... lekker dan  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Nog een nieuwtje. Wisten jullie dat de verpakkingen van de koekjes van "Bakkers Weelde" ook ace kleuren heeft? ? :schater:

Op deze foto helaas niet zó goed te zien, maar let maar eens op....
I solemnly swear that I am up to no good...

Marsumarsu

OMG ik was vandaag net voor het eerst van mijn leven eens zo'n ANWB winkel ingelopen.
Niets... Vermoedend!!
Want ik had deze post hier dus nog helemaal niet gelezen.
En ik kwam eigenlijk om een outdoor winterjas ding te kopen.

EN TOEN ZAG IK DIE ZELFDE TRUI DUS OOK.

En als je lid bent, (wat m'n moeder, die er ook bij was, maar meteen even is geworden), kost 'ie maar 18 euro!

Lytsedraak

Komt het mij even goed uit aseksueel te zijn; ik hou van paars en de combinatie met wit, grijs en zwart is best mooi. Die gestreepte trui zou ik gekocht hebben als ik het eerder had geweten XD


Koffie

Ik hield al veel van paars voor ik van het bestaan van aseksualiteit af wist. Overigens ook van andere kleuren, maar paars is een van mijn lievelingskleuren.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie