Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

(Aankomende) concerten

Gestart door Briggy, augustus 24, 2014, 02:38:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AniMeshorer

Fleetwood Mac, da's heel mooi! :)

Barcelona zal je zeker niet beklagen. Ik heb er 3 jaar gewoond, misschien wel de meest veelzijdige stad die ik in Europa heb ervaren. Het culturele aanbod is zo enorm en zo veelzijdig dat je daarmee alleen al een week eenvoudig vult. En dat is dan zonder strand, bergen (welke stad heeft een berg net naast de zee, en een historisch stadscentrum vol cultuur? Barcelona is 1 van de enige zulke veelzijdige steden) gerekend ; mits goed weer kan je daarmee ook een dagje vullen. Je zal je hoe dan ook de reis niet beklagen! :)  Is het concert toevallig in het olympisch stadion van Montjuic of kortbij? Dat is een stadion bovenop een berg met zicht op de hele stad en op de Middellandse Zee. Enorm mooie plek om te bezoeken, in dat geval het concert daar is is het aangewezen enkele uren vroeger dan voorzien te gaan zodat je rustig van de uitzichten kan genieten voor het concert. Je kan de berg op via de kabellift vanaf het strand in Barceloneta, of via de trappen vanaf de Placa Espanya (waar de videoclip van Freddie Mercury en Montserrat Caballé is opgenomen) die omhoog loopt vanop de Placa Espanya tot bovenop de Montjuic. Je hebt er een grote concertzaal maar de grootste acts spelen doorgaans in het stadion zelf gezien de capaciteit daar groter is. De allergrootste acts doen soms ook openluchtconcerten in de stadions in de binnenstad, maar sowieso heeft de stad een zeer goed metro netwerk. Veel plezier met de reis, je zal het je niet beklagen. Barcelona  :cheerleader:



Zonet terug van Arsenal en het was prima! Heel mooie combi van film en muziek. De film werd op groot doek vertoond, maar bij de songs kwam de band live spelen, waarbij de silhouetten van de band doorheen het cinemadoek te zien waren. Naar het einde van de film toe werd het silhouet zichtbaarder en werd aan het einde het doek verwijderd zodat je de band volledig helder kon zien spelen. Heel knap hoe film en muziek vermengd werden, en hoe de film opgebouwd was rond de muziek van de band en toch ook qua verhaallijn stevig in elkaar zat. Moest zelfs een traantje wegpinken bij de laatste scene  :'(  Ga de show een tweede keer bekijken, in zekere zin is het alsof je de film 2x gaat bekijken maar het live gedeelte is het toch waard een 2de keer te gaan, ookal weet ik nu het einde van de film al (ik verklap niets, geen spoilers  :P)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Het concert is in Palau sant jordi. Wat leuk hoe enthousiast je bent haha. Ik heb vijf maanden in Spanje gewoond en kwam haast wekelijks in Barcelona  :)

Kon mezelf niet bedwingen, heb een golden circle kaartje voor TW classic gekocht. Je leeft maar 1 keer...  :pinguin: (voelt zich ietsie pietsie schuldig tegenover mijn bankrekening)
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Briggy, leven is een feest en dus is er geen reden tot schuldgevoel. Liever een paar keer een concert dubbel dan jezelf enige reden tot plezier ontzeggen. Ik ga in april alweer naar Orphaned Land, 5de keer in totaal en dat nadat ik ze vorige maand nog net gezien heb in Nederland. Mijn bankrekening doet misschien even moeilijk ;) maar uiteindelijk heb ik er wel plezier in hun concerten bij te wonen. Dus ik zie er geen graten in.

Palau Sant Jordi, dat is inderdaad op de Montjuic berg. heel leuke locatie, als het weer mee zit kan je enkele uren voor het concert de berg op en nog genieten van een panorama over de daken van de stad en over de zee. Het concertgebouw ligt pal bovenop de berg, al zou het me niet verbazen als ze het concert naar het stadion (open lucht) op de berg verplaatsen indien de vraag naar tickets groter dan het aanbod is. Palau St Jordi en het stadion liggen dicht bij elkaar, het ene is open lucht en het andere een zeer grote zaal. Ik denk niet dat ik me vergis nu, ik woonde in BCN een tijdje geleden maar de herinneringen zijn nog heel levendig, er is iets magisch aan die stad  :)

En als het weer helemaal meezit kan je de kabellift vanaf het strand tot bovenop de berg nemen, mooier uitzicht is haast ondenkbaar en dan kan je de uren voor het concert genieten van een frisse drank bij de zeedijk (Passeig Maritim) in Barceloneta  :) Dat strandje was 3 minuten van m'n voordeur toen ik in Barcelona woonde. Ah, good memories. Visca Barcelona (maar niet de voetbalclub, gewoon de stad)  :cheerleader:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Zo... weer een paar concerten aan mijn lijstje toegevoegd......

Vandaag kaartje voor Take That op 7 oktober 2015 gekocht. Bospop en Pinkpop komen er ook nog aan..
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

In maart ga ik naar het concert van een Japanse artiest genaamd Kamijo. De tickets zijn echter nog niet binnen door een verzendingsfout en ik begin helemaal bang te worden dat het niet goed komt. Iedereen die ik ken heeft hun tickets al. Het concert is 5 maart in Duitsland. Waarom ze geen E-tickets hebben snap ik niet.

Briggy

MarkA en ik gaan op 10 april naar Blind Guardian in de Effenaar :)
12-1-2015 <3 MarkA

Dutchamoeba

Citaat van: hobbitscones op februari 01, 2015, 10:33:21 AM
In maart ga ik naar het concert van een Japanse artiest genaamd Kamijo. De tickets zijn echter nog niet binnen door een verzendingsfout en ik begin helemaal bang te worden dat het niet goed komt. Iedereen die ik ken heeft hun tickets al. Het concert is 5 maart in Duitsland. Waarom ze geen E-tickets hebben snap ik niet.

Duitsland en E-tickets gaan niet samen. Duitsland is erg ouderwets in dat opzicht. Veel (ook grote) bedrijven/organisaties hebben ook geen internetpagina, online tickets kopen bij de Deutsche Bahn is eveneens een ramp (dat kan niet met een gewone bankpas, maar alleen per creditcard), en veel internetsites die er wel zijn, zijn zeer onoverzichtelijk. Kortom: Duitsland en electronisch dataverkeer is een zeer ongelukkige combinatie...

hobbitscones

Bah, dus ik zit met deze onzin doordat hun tickets op de een of andere manier teruggekeerd werden omdat het niet naar mijn adres kon... tickets afhalen bij een of ander loket kan vast ook niet. Ik heb al betaald voor het hotel en de treinreis, zou een beetje jammer zijn als ik gewoon niet kan gaan terwijl ik toen de ticketsale begon er speciaal voor had opgestaan om ze te kopen. :( Ik maak me echt zorgen.

Ik heb de tickets bij me-shop moeten kopen, die zijn er juist voor Japanse bands die daar in Duitsland komen.

Briggy

Is het uiteindelijk nog goed gekomenHobbittscones?

MarkA en ik heb gisteren ontzettend genoten van het Katy Perry concert. Ze was geweldig!

Zelf heb ik vandaag kaartje met early entry voor Paul McCartney gekocht op 7 juni.Voorraan staan bij Paul kan van de bucketlist af :-)
12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

Wil heel graag naar Jessie J in Paradiso, 8 juni. Heb er op dit moment alleen helaas geen geld voor.... :'(
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Melissa

Citaat van: Briggy op maart 10, 2015, 08:09:50 PM
MarkA en ik heb gisteren ontzettend genoten van het Katy Perry concert. Ze was geweldig!

Jaa, ik was er ook maandag!! Ontzettend gave show!  :klap:
Ze komt ook zo leuk en grappig over altijd! :D

hobbitscones

@Briggy
Het is goed gekomen, we mochten daar onze tickets bij het naar binnen gaan ophalen. Ik heb een erg leuk concert gehad desondanks de vreselijke heenweg.  ;D


Geen concerten meer op mijn bucketlist helaas.

Sabine

Mijn laatste concert: Sam Smith begin deze maand. Geweldig concert. Heb er veel moeite voor gedaan (kaartje geregeld via marktplaats omdat het zo snel uitverkocht was en de halve dag in de regen voor de HMH gezeten...), maar het was het absoluut waard.

Next: Nicki Minaj (meer liefhebbers hier? Ik gok van niet  :schater:)

AniMeshorer

Citaat van: Briggy op februari 01, 2015, 10:54:26 AM
MarkA en ik gaan op 10 april naar Blind Guardian in de Effenaar :)

en ik ga mee met Briggy en MarkA, maar ik ga wel voor de andere act op de avond, het epische ORPHANED LAND, de (muzikale) trots van Israël  :cheerleader:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Imogen

OMG!!! Lees net via Facebook op de pagina van de Effenaar dat Seether naar Eindhoven komt in augustus! I love them!
Daar verkoop ik nog mijn linker nier voor om te gaan!!  :schater:

Wie kent deze band nog meer, en wil met me mee???
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"