Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe krijg je kinderen zonder 'de daad'?

Gestart door AniMeshorer, september 06, 2014, 02:34:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Ik heb het omdat ik vaginistisch was, maar iets kleins wel naar binnen kon, gewoon met een spuitje van de apotheek gedaan. Werkte prima, ik was waanzinnig vruchtbaar en ben achter elkaar 3 keer zwanger geworden. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

G86

Dat is fijn zeg..
:D
Bij mij wil zo´n slangetje echt niet naar binnen, maar wil wel heel graag kinderen...Durf er eigenlijk niet mee naar de huisarts/gynaecoloog te gaan. Schaamte en bang voor het antwoord dat er dan geen mogelijkheden zijn...!

Jeanette1707

Citaat van: Koffie op januari 09, 2018, 10:17:31 PM
Denk ik met mijn nuchtere aseksuele hoofd: Maar waarom in vredesnaam een neppenis? Waarom niet gewoon een spuitje?
Ja haha, ik zag het ook alleen maar voorbij komen hoor, gelukkig dat er vele betere ideeën op de markt zijn XD

Jeanette1707

Citaat van: G86 op januari 10, 2018, 10:07:10 AM
Dat is fijn zeg..
:D
Bij mij wil zo´n slangetje echt niet naar binnen, maar wil wel heel graag kinderen...Durf er eigenlijk niet mee naar de huisarts/gynaecoloog te gaan. Schaamte en bang voor het antwoord dat er dan geen mogelijkheden zijn...!
Vast wel, in deze wereld heeft iedereen het al uitgevonden en als je het niet probeert weet je het ook niet of er mogelijkheden zijn. Ik zou zeggen, overkom die schaamte en denk alleen maar aan een toekomstig kind. desnoods als het fysiek wordt veel lachgas. Dit gebruiken ze ook bij bevallingen dus waarom niet?  :cheerleader: :grouphug:

aeronaut

Citaat van: G86 op januari 10, 2018, 10:07:10 AM
Dat is fijn zeg..
:D
Bij mij wil zo´n slangetje echt niet naar binnen, maar wil wel heel graag kinderen...Durf er eigenlijk niet mee naar de huisarts/gynaecoloog te gaan. Schaamte en bang voor het antwoord dat er dan geen mogelijkheden zijn...!
De gynaecoloog heeft al enorm veel andere mensen gezien met vaginisme, want het is best een vaak voorkomend probleem. Daar hoef je je dus echt niet voor te schamen. En er zijn altijd opties! Er zijn allerlei ontspanningsoefeningen die je kunt doen om vaginisme te verhelpen, en een gynaecoloog kan je daar bij helpen. Ik zou gewoon eens langsgaan, of als je het echt niet durft zijn er op internet ook informatiewebsites over vaginisme te vinden met oefeningen die je zou kunnen proberen :)

G86

Ik heb al oefeningen gedaan, maar heeft niets geholpen.
Bij mij is het geen optie dat ik zelf met zo´n spuitje naar binnen moet gaan. Dat gaat niet lukken.

Yezie

Hey besten almaal . Vandaag dij het eten vroeg mijn moeder heel neutraal hey dij aseksueel en kinderen hoe doen ze dat dan ik daar antwoordde weet Ik niet abopteren 🤔 ik keek hier even naar en. Moet zeggen nu is er iets meer duidelijkheid maar ik vroeg wel wat af met dat spuitje kan dat ook door een dokter gedaan worden van je eigen man . En ik vroeg. me ook af als je dan zwanger dent en moet een ruggen prik of dat ook anders kan ik den erg dang voor nalde . Ik den zelf nog erg jong en nu wil beslist geen kinderen ik heb het hier welis over met mijn zusje zij kan helaas geen kinderen krijgen het voelt wel een beetje zo dat ik kan kinderen zouw moeten ik heb dit welis gevraagd aan haar ze vond niet erg maar dat gevoel is iets Andes
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Als een arts het zou doen denk ik dat het kunstmatige inseminatie heet en ik heb echt geen idee in hoeverre je daar als aseksueel voor in aanmerking komt. Ik herinner me vaag een verhaal hier van iemand ooit op het forum, maar ik weet niet meer hoe of wat. Misschien kan ik iets terugvinden met de zoekfunctie, ik ga zo even kijken.

De redenen waarom mensen kinderen willen zijn vaak emotioneel. Eigenlijk sowieso emotioneel. Maar het is niet zo dat je kinderen 'moet' omdat je zus ze niet krijgen kan. Al begrijp ik dat ook daar allerlei gevoelens bij komen t.a.v. je zus en je ouders. Maar uiteindelijk bepaal jij met evt. een partner of kinderen welkom zouden zijn, of jullie je leven rondom kinderen willen inrichten.

En ja het kan zijn dat je als je zwanger bent met naalden in aanraking komt, voor bloedonderzoekjes, voor verdoving. Misschien krijg je een keizersnede, dan wil je wel verdoofd zijn hoor. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Citaat van: Koffie op augustus 04, 2020, 12:47:45 PM
Als een arts het zou doen denk ik dat het kunstmatige inseminatie heet en ik heb echt geen idee in hoeverre je daar als aseksueel voor in aanmerking komt. Ik herinner me vaag een verhaal hier van iemand ooit op het forum, maar ik weet niet meer hoe of wat. Misschien kan ik iets terugvinden met de zoekfunctie, ik ga zo even kijken.

De redenen waarom mensen kinderen willen zijn vaak emotioneel. Eigenlijk sowieso emotioneel. Maar het is niet zo dat je kinderen 'moet' omdat je zus ze niet krijgen kan. Al begrijp ik dat ook daar allerlei gevoelens bij komen t.a.v. je zus en je ouders. Maar uiteindelijk bepaal jij met evt. een partner of kinderen welkom zouden zijn, of jullie je leven rondom kinderen willen inrichten.
Thanks voor je antwoord dat help enorm ik weet gewoon niet of ik wel
Kinderen wil laten ik ga dat dan uit zoeken denk ik ook over weet ik veel 5 10 jaar mechien iets meer over uit zoeken

En ja het kan zijn dat je als je zwanger bent met naalden in aanraking komt, voor bloedonderzoekjes, voor verdoving. Misschien krijg je een keizersnede, dan wil je wel verdoofd zijn hoor. ;)
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Ik kan het niet meer terugvinden. De zoekfunctie werkt ook niet helemaal goed naar mijn idee. Maar tegen die tijd zou ik hiermee naar je huisarts of gyneacoloog gaan en het probleem voorleggen.
Je hebt gelukkig nog alle tijd van de wereld en er zijn mensen die gewoon geen kinderen willen, prima toch! Het is een enorme verandering in je leven hoor, voortaan draait je leven dan daar om en je kunt ze niet even in de kast stoppen als je het zelf even niet meer trekt of zo.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Een tipje: als je citeert, type dan na het woordje 'quote' met die haakjes erachter. Anders type je in het citaat zelf en dan zie ik niet goed wat er geciteerd is, en wat het antwoord is. Ingewikkeld gedoe he, zo'n forum. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Citaat van: Koffie op augustus 04, 2020, 01:09:15 PM
Een tipje: als je citeert, type dan na het woordje 'quote' met die haakjes erachter. Anders type je in het citaat zelf en dan zie ik niet goed wat er geciteerd is, en wat het antwoord is. Ingewikkeld gedoe he, zo'n forum. ;)


Is zo beter goei tip wist niet en ja kinderen krijgen is heel wat er komt niet in eens een oenvaar lans of zo en het kost ook veel geld
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Kim10

Je kunt adopteren hoewel dat later ook nog wel eens problemen kan geven. Voor het kind dan. Of je begint iets met iemand die kinderen heeft. Heb ik ooit gedaan. Raad het niemand aan. Als ik écht heel graag kinderen had willen hebben was ik wel tot De Daad overgegaan. Voor één keertje, voor het goede doel.

Yezie

Citaat van: Kim10 op augustus 05, 2020, 06:59:20 PM
Je kunt adopteren hoewel dat later ook nog wel eens problemen kan geven. Voor het kind dan. Of je begint iets met iemand die kinderen heeft. Heb ik ooit gedaan. Raad het niemand aan. Als ik écht heel graag kinderen had willen hebben was ik wel tot De Daad overgegaan. Voor één keertje, voor het goede doel.



Ik weet zelf nog niet wat de toekomst brengt maar ik den nog erg jong dus ik zie het dan wel het ging meer over omdat mij en mij familie het er over hadden hoe Asexual dat doen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Citaat van: Kim10 op augustus 05, 2020, 06:59:20 PM
Als ik écht heel graag kinderen had willen hebben was ik wel tot De Daad overgegaan. Voor één keertje, voor het goede doel.

Met een keertje ben je er doorgaans niet hoor, er kunnen heel erg veel keren bij komen kijken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie